برنامه «نقد چهار» با رویکرد جدید و متفاوت قرار است به اعتلای سینمای ایران کمک کند.

علی سلیمانی تهیه‌کننده تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه «نقد چهار» گفت: در برنامه «نقد چهار» در بخش اول به نقد و بررسی فیلم سینمایی در حال اکران با حضور کارگردان اثر و یک منتقد و در بخش بعدی به یکی از موضوعات سینما خواهیم پرداخت.

وی افزود: برای انتخاب فیلم و منتقد برنامه دقت لازم انجام می‌شود تا مردم را در روند شکل‌گیری تحلیل و معرفی فیلم‌های سینمایی قرار دهیم.

وی در خصوص مقایسه «نقد چهار» با برنامه «هفت» اظهار داشت: ماهیت سینمایی شباهت ظاهری دارند اما رویکرد هر دو متفاوت است و بر اساس سلیقه و پیشبرد اهداف سازمان پیش می‌روند. همچنین شبکه چهار در خصوص برنامه‌های سینمایی سابقه دارد و برنامه سینمایی فقط در انحصار شبکه سه نیست.

سلیمانی عنوان کرد: در طول این سال‌ها شبکه چهار برای کمک به سینمای ایران خیلی تلاش کرده است و در دوره جدید برنامه «نقد چهار» با رویکرد جدید و متفاوت قرار است به اعتلای سینمای ایران کمک کند و از شنیدن صدای موافق و مخالف اهالی سینما استقبال می‌کنیم.

وی در خصوص اجرای امیرشهاب رضویان تصریح کرد: از ابتدا قرار بود برای اجرای برنامه از اهالی سینما استفاده کنیم و با توجه به اینکه امیر شهاب رضویان از بدنه سینما و یکی از چهره‌های موثر هستند، وی را انتخاب کردیم.

سلیمانی در خصوص برنامه این هفته اظهار داشت: برنامه این هفته به نقد فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت» با حضور برادران جلیلوند به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده و همچنین جواد طوسی منتقد می‌پردازد. همچنین میزگرد این هفته با حضور حبیب ایل‌بیگی است که در مورد فیلم اولی‌ها گفتگو می‌کنیم.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار