پیشکسوت و کاپیتان سابق فوتبال ایران گفت: با استفاده درست و به موقع و استفاده از نیروی جوان و همچنین مدیریت بهتر می‌توانیم در فوتبال موفق شویم.

پنجعلی: بیش از دوگل به ترکمن‌ها می‌زنیم/ مشکل فوتبال ما از ساختار کلی آن است
محمد پنجعلی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: دیدار بین تیم‌های  ایران و ترکمنستان که قرار است در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روز پنج‌شنبه  در گروه D در ورزشگاه آزادی برگزار شود نیز می‌تواند یک دیدار بسیار تماشایی و احتمالا زیبایی و همچنین خوب و درخشانی را ما از ملی‌پوشان کشورمان شاهد باشیم.

** نبرد هافبک‌ها و تجربه آن‌ها
وی ادامه داد: در این دیدار که می‌تواند به نظرم بازی فشرده و پرفشاری را از سوی هافبک‌های جوان و نقش بسیار تاثیرگذار برخی دیگر از با تجربه‌های ایران را در این بازی نیز شاهد باشیم.

وی افزود: به نظرم هافبک‌‌ها با قدرت و تمرکز و همچنین شناوربودن در جریان کل‌بازی و تغذیه کردن خوب  بازیکنان تیم ملی می‌تواند یک نتیجه‌ای به نسبت دیدارهای گذشته دیگرمان آسان‌تر و راحتی را از خود بروز ذهند و موقعیت گل زیادی را برای یکدیگر خلق کنند.

** دست‌کم گرفتن حریفان
پنجعلی ادامه داد: گرچه در ورزش فوتبال به خصوص عمل دیگر نباید هیچ بازی و چیزی را  دست‌کم گرفت و بی‌خود مغرور شد، چرا که ممکن است  مانند دیدار با ایران و آرژانتین که تا دقایق پایانی بازی که همانطور که همه شاهد بودند به یک باره با دریافت گل دقایق پایانی همه اهداف و نقشه‌هایمان از بین برود و یا برعکس آن در دیدار با عراق که آن بحث‌های داوری در جریان دیداری که اگر پیش نمی‌آمد.

ملی‌پوشانمان می‌توانستند بسیار موفق باشند وی در خصوص پیروز نشدن در مقابل ترکمنستان گفت: پیروز نشدن ما در این نیست که ترکمنستامی‌ها قدرتمندتر از ما هستند بلکه فقط دلیل اصلی آن به دست کم گرفتن حریفان و استفاده نکردن از توانایی به موقع بازیکنان در بیشتر مواقع بر می‌گردد.

** ساختار غلط در فوتبال
وی افزود: البته اصولی کار نکردن و همچنین خوب و به موقع واکنش نشان ندادن در امر هدایت و مدیریت در چه رشته فوتبال و یا ورزش دیگر و همچنین نیز نداشتن برنامه غلط و فراوان و به طور کلی ساختار پر ایراد در فوتبال می‌تواند این نتایج را برای ما به ارمغان بیاورد.

** برد پرگل و گرفتن سه امتیاز
وی در پایان گفت: همانطور که گفتم ملی‌پوشان می‌توانند با یک بازی خوب و درست و استفاده از نیرو جوان و با تجربه یک بازی خوب و به یادماندنی و برد پرگل  بیش از دو گل را وارد دروازه حریفان کنیم و سه امتیاز کامل را به دست آوریم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار