زمان و مکان دیدار دوستانه تیم های سایپا و راه آهن تغییر یافت.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان زمان و مکان  دیدار دوستانه تیم های سایپا و راه آهن یزدان تهران که قرار بود فردا از ساعت 15 در ورزشگاه دستگردی برگزار شود تغییریافت.
 
براساس برنامه جدید این مسابقه دوستانه از ساعت 14 پنج شنبه در ورزشگاه اختصاصی باشگاه سایپا انجام می شود و البته خبرنگاران و هواداران معدود 2 تیم به علت این که این بازی پشت درهای بسته برگزار می شود نمی توانند از نزدیک نظاره گر این مسابقه باشند.
 
این سومین جدال 2 تیم در سال جاری است.در بازی های قبلی سایپا در لیگ برتر 2.0 و در دیدار دوستانه 2.1 راه آهن را شکست داد.
 
نکته جالب در مورد تیم های راه آهن یزدان و سایپا این است که نارنجی پوشان پایتخت تا پایان لیگ چهاردهم بازی های خانگی خود را در استان البرز و ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می کردند و لوکوموتیو رانان تهران نیز قصد دارند با منتقل کردن  بخشی از دیدارهای خانگی خود به کرج از این پس در البرز از حریفان خود میزبانی کنند.
 
از اردوی شاگردان مجید جلالی خبر می رسد مصدومیت غلامرضا رضایی بهترین گلزن سایپا در فصل جاری لیگ برتر به پایان رسیده و وی مشکلی برای همراهی این تیم در دیدار مقابل راه آهن و ادامه رقابت های لیگ برتر ندارد اما مهدی ترابی به دلیل بازی برای تیم ملی بزرگسالان و ماهان رحمانی به علت حضور در اردوی تیم ملی امید در امارات نمی توانند در بازی با شاگردان مهدی تارتار خودروسازان را همراهی کنند.
 
بیت الله رضایی مدیر عامل باشگاه سایپا که به دلیل نارسایی قلبی در بیمارستان بستری است با تشخیص پزشکان فردا مرخص می شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار