امیررضا دلاوری بازیگر سینما و تلویزیون از نقش‌آفرینی خود در مجموعه «آسمان من» گفت.

امیررضا دلاوری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نقش‌آفرینی خود در مجموعه «آسمان من» اظهار داشت: من در این مجموعه نقش یک تروریست را ایفا می‌کنم که در واقع در یک اپیزود دو قسمتی بازیگر مهمان «آسمان من» هستم.

وی درخصوص جذابیت ژانر «آسمان من» برای مخاطبان، عنوان کرد: وقتی فیلمنامه را خواندم، احساس کردم کار جالبی است. البته علاقه آدم‌ها با یکدیگر متفاوت است اما من ژانرهای این چنینی را دوست دارم و به همین دلیل ایفای نقش در این مجموعه را پذیرفتم. ازآنجایی که مردم در زندگی روزمره چنین اتفاق‌هایی را نمی‌بینند، فکر می‌کنم موضوع مجموعه «آسمان من» برای آن‌ها جذابیت داشته باشد. 

دلاوری در مورد پخش «آسمان من» از شبکه افق و بازخوردی که از سوی مردم دریافت کردند، بیان کرد: شبکه افق یک شبکه تازه تأسیس بود، به همین دلیل زمانی که «آسمان من» از این شبکه پخش شد بازخورد زیادی از سوی مردم دریافت نکردیم، اما در حال حاضر شبکه افق در میان مردم بیشتر شناخته شده است. 

وی در پایان درخصوص بازپخش «آسمان من» از شبکه سه سیما مطرح کرد: زمانی که «آسمان من» از شبکه افق پخش شد، بسیاری از مردم به دلیل نداشتن این شبکه موفق به دیدن «آسمان من» نشدند، خودم نیز آن موقع شبکه افق را نداشتم، اما پخش این مجموعه از شبکه سه بازخورد بهتری خواهد داشت. به هر حال بازیگر کار می‌کند که دیده شود. شبکه سه همگانی‌تر است و ما هم دوست داریم مردم حاصل زحماتمان را در این مجموعه تماشا کنند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار