نداشتن مدرس بزرگترین مشکل دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان است.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگارانجوان از اصفهان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در جمع اصحاب رسانه گفت: در روزهای باقی مانده ی آبان ماه با برنامه هاو مراسم مختلفی روبرو هستیم از جمله بر گزاری گردهمایی مدیران مراکز علمئ و کاربردی فرهنگ و هنر سراسر کشور ، برگزاری چهاردهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت و بزرگداشت هفته ی کتاب وترویج فرهنگ کتابخوانی که به میزبانی استان اصفهان بر گزار می گردد.

حبیب رضا ارزانی افزود : در ۱۹ استان کشور مراکز فرهنگ و هنر علمی کاربردی برگزار می بتشد که استان اصفهان از نظرکمی و کیفی بالا ترین رتبه را به خوداختصاص داده است.

وی بیان کرد: در این راستا استان اصفهان از ۲۶ لقایت ۲۹ آبانماه میزبان ۱۹ استان با حضور مسئولین دانشگاههای علمی کاربردی فرهنگ و هنر ،معاون وزیر و ریاست جامع علمی کاربردی وزارت کشور باهدف ارتقای سطح کیفی دانشگاها و الگوبرداری دیگر دانشگاههای کشور از مرکز نمونه ی علمی کاربردی فرهنگ و هنر اصفهان خواهد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: بیش از دو هزار و ۲۰۰ دانشجو در مرکز شماره یک اصفهان و فضای ۳. هزار متری و امکانات بی نظیر این دانشگاه در کشور موجب این برتری شده و در این مراسم با دیدار از آیت الله مظاهری ، استاندار محترم و امام جمعه ی اصفهان سعی بر شناساندن هر چه بیشتر این مرکز به دیگر استانها داریم .

حبیب الله ارزانی افزود : مرکز شماره یک اصفهان واقع در ملک شهر بزرگترین و کیفی ترین دانشگاه فرهنگ و هنر کشور محسوب می شود که در رشته های تخصصی فرهنگ و هنر ، مدیریت فرهنگی ، روابط عمومی ، انیمیشن، چاپ، عکاسی خبری، بازیگری، تدوین ، کمک کارگردانی ، نوازندگی ساز ایرانی و گرافیک در حال فعالیت می باشد.

وی بیشترین فارغ التحصیلان این دانشگاه رادر رشته روابط عمومی قلمداد کرد و یاد آور شد: ۳ رشته ی جدید از بهمن ماه در این دانشگاه اضافه می گردد از جمله: کارشناسی سینما با گرایش کارگردانی ، کارشناسی گرافیک و برای اولین بار در کشور طراحی مد و لباس که در دفترچه ها ی آزمون وارد می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان مشکل اصلی درای راستا را کمبود مدرس عنوان کرد و گفت: برای جبران این مشکل از فارغ التحصیلان همین دانشگاه استفاده می نماییم.

حبیب رضا ارزانی افزود:یک چاپخانه ی آموزشی در این دانشگاه در حال راه اندازی است که تاکنون نظیر آن در هیچ دانشگاهی نبوده است.
گفتنی است: این همایش ۲۷ و ۲۸ آبان در هتل آسمان برگزار می گردد .



انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.