اصفهان؛

نصب 7 هزار و 200 سامانه هوشمند تاكسی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اصفهان گفت: اكنون حدود 8200 تاكسيران برای دريافت در اين سامانه ثبت نام كرده اند كه از اين تعداد حدود 7200 نفر اين سامانه هوشمند را بر روی تاكسی خود نصب نموده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان، حسن سقایی اظهار كرد:شهر اصفهانبه سمت شهر الكترونیك حركت كرده است كه در این راستاگام های فراوانی در این محور برداشته شدهو می توان بههوشمند سازی ناوگان اتوبوسرانی، پاركینگ های وابسته به شهرداری و سامانه هوشمند تاكسی اشاره كرد.

وی با اشاره به اینكه سازمان تاكسیرانی علی رغم وجود موانع با جدیت طرح هوشمند سازی ناوگان تاكسیرانی را پیگیری كرده است، افزود: اكنون حدود 8200 تاكسیران برای دریافت این سامانه ثبت نام كرده اند كه از این تعداد حدود 7200 نفر این سامانه هوشمند را بر روی تاكسی خود نصب نموده اند.

مدیرعامل سازمان تاكسیرانی شهر اصفهانبا اشاره به مزایای سامانه هوشمند تاکسی اظهارکرد: محاسبه دقیق کرایه توسط GPS و سرعت سنج خودرو ازویژگی های این سامانه می باشد.

سقایی تاكید كرد: با حذف پول و جایگزین کارت های بانکی عضو شتابو اصفهان کارت می توان به سلامت تاکسیرانان و شهروندان کمک کرد.

وی با اشاره به دیگر مزایای سامانه هوشمند تاکسیرانی گفت: نمایش اطلاعات مربوط به مسافر و مسیر حرکت برای مسافران، انتخاب مسیر بهینه از طریق مسیریابی بر روی نقشه، امکان پخش تبلیغات روی نمایشگر 7 اینچ سامانه داخل تاکسی برای اطلاعات مسیرمسافران نشان داده می شود.

سقایی کاهش مصرف سوخت و استهلاک خودرو را از ویژگی این سامانه دانست و افزود: این سامانه باعث کاهش مراجعه حضوری به سازمان تاکسیرانی، شرکت های تابعه و کاهش اختلاف میان تاکسیران و مسافر درخصوص مبلغ کرایه می شود.

وی با اشاره به اینکه در آینده نزدیك انجام كلیه امور بانكی توسط این سامانه امكان پذیر است ادامه داد: امید است که با اجرای کامل این طرح گامی بلند در جهت رسیدن به شهر الکترونیک برداشته باشیم.


 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.