اصفهان؛

تجهیز بیش از 7 هزار دستگاه تاکسی به سامانه هوشمند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: بیش از 7هزار دستگاه تاکسی به سامانه هوشمند مجهز شده‌اند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، حسن سقایی اظهار کرد: سامانه هوشمند بهتجهیزات و نرم‌افزارهای مجهز است که امکان محاسبه و پرداخت دقیق کرایه را با استفاده از کارت الکترونیکی حمل‌ونقل، اصفهان کارت و کارت‌های بانکی عضو شتاب فراهم می‌کند که در حال حاضر بیش از 7هزار خودروهای تاکسی به سامانه هوشمند مجهز هستند. 

وی افزود: در این روش نرخ کرایه به‌صورت هوشمند، دقیق و عادلانه و براساس مصوبات مراجع ذی‌صلاح تعیین می‌شود. 

سقایی با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی استفاده از سامانه هوشمند تاکسی تصریح کرد: ترویج استفاده از سامانه هوشمند تاکسی در اصفهان نیازمند فرهنگ‌سازی بیشتر و تشویق رانندگان در این بخش است. 

وی ادامه داد: تجهیز تمامی تاکسی‌های شهر اصفهان به سامانه هوشمند تاکسی در حال پیگیری است و زمان مشخصی برای تکمیل نصب سامانه هوشمند بر روی همه تاکسی‌های شهر اصفهان نمی‌توان تعیین کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی اصفهان تاکید کرد: چنانچه شهروندان انتقاد و یا شکایتی دارند می‌توانند با شماره تلفن گویای 35688100 تماس گرفته و یا مراتب را از طریق سامانه 20000261 پیامک کنند و مطمئن باشند که تک‌تک پیام‌ها و تماس‌ها موردبررسی قرار می‌گیرد .

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.