از ابتدای مهرماه امسال شهروندانی که کرایه تاکسی را با اصفهان کارت پرداخت می کنند از تخفیف 5 در صدی برخوردار می شوند .

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  سرپرست اصفهان کارت شهرداری اصفهان با اعلام این خبر تصریح کرد: سازمان تاکسیرانی علاوه بر پرداخت 5 درصد کرایه تخفیف داده شده توسط رانندگان، 5 درصد نیز تشویقی استفاده از سامانه هوشمند تاکسی را ارایه می کند.

وی تاکید کرد: این طرح با همکاریمعاونت حمل و نقل و ترافیک ، معاونت اداری و مالی و سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان برای افزایش رغبت استفاده از پرداخت الکترونیکی با اصفهان کارت از اول مهرماه 94 به مدت 3 ماه اجرا می شود.

گلی اظهارداشت: در حال حاضر در اتوبوس، تاکسی ، باغ پرندگان، باغ گلها، ایستگاههای دوچرخه ، پارکینگ های طبقاتی متعلق به شهرداری و تله کابین تراکنش ها با "اصفهان کارت" انجام می شود. 

وی با اشاره به اینکه بحث در دسترس بودن محل هاي شارژكارت بليت الكترونيك همواره يكي از دغدغه هاي شهروندان اصفهاني بوده است و همواره آنها از تعداد كم محل هاي شارژكارت بليت الكترونيك انتقاد دارند، ادامه داد : هم اكنون 300 نقطه محل شارژكارت بليت الكترونيك در اصفهان وجود دارد که از مهر ماه ۲ هزار نقطه به شبكه شارژكارت بليت الكترونيك در اصفهان افزوده مي شود.

گلی اضافه کرد: در راستای افزایش پذیرنده های اصفهان کارت ، شهر رویاها نیز تجهیز شده و به زودی در اختیار شهروندان قرار می گیرد

انتهای پیام/

برچسب ها: مهر ، ماه ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.