مشاور عالی مقام معظم رهبری از روی شنیده شدن حرف مطبوعات منتقد در نمایشگاه مطبوعات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامعلی حداد عادل مشاور عالی مقام معظم رهبری در حاشیه برگزاری اختتامیه 21 نمایشگاه مطبوعات کشور در جمع خبرنگاران گفت: توصیه من این است که فضایی ایجاد شود که حرف های منتقدانی که در نمایشگاه مطبوعات امسال شرکت نکردند در این نمایشگاه شنیده شود و متقابلا پاسخ معاونت مطبوعاتی هم شنیده شود.

وی در ادامه گفت: من از میزان تجلی شعار نقد منصفانه پاسخ مسئولانه در 21 نمایشگاه مطبوعات کشور راضی نیستم یعنی بعضی از نقد ها را منصفانه نمیدانم و بعضی پاسخ ها را نیز مسئولانه نمیدانم و گاهی وقتها هم پاسخ داده نمیشود و در زمان های دیگر وقتی پاسخی داده میشود بجای اینکه توجه شده و احترام هر دو نفر رعایت شود با دشمنی همراه است.

وی در ادامه در خصوص نمایشگاه مطبوعات گفت: نمایشگاه مطبوعات جای خود را در کشور ما بازکرده و با 21 سال سابقه حکایت از زنده بودن فعالیت و نشاط مطبوعات در کشور ما می‌دهد  و من خوشحالم که نمایشگاه به تدریج  هویت مستقلی پیدا کرده و از کتاب مستقل شده است و سال به سال هم ابتکارات بیشتری در ان دیده میشود انشاالله برای سال های آینده بهتر می‌شود.

وی ادامه داد:بعضی گله‌مندی ها وجود دارد امیدوارم با شنیدن سخنان منتقدان این گله‌مندی ها هم برطرف شود. 21 نمایشگاه مطبوعات نسبت به سال های گذشته بهتر بوده و رشد داشته است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار