مرادی: سابقه ای در داوری کشور ندارم

پیشکسوت داوری کشورمان اظهار داشت: من سابقه‌ای درداوری کشور ندارم و نظر چنین فردی هیچ اهمیتی برای بهبود وضعیت جامعه داوران ندارد.

مرادی: سابقه ای در داوری کشور ندارممسعود مرادی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص غیبت در جلسه برگزار شده بین جامعه داوری فوتبال و نصراله سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد اظهار داشت:من در جریان برگزاری چنین جلسه ای نبودم و حتی کسی من را به این مراسم دعوت نکرد.
 
وی افزود: مسعود مرادی نه پیشکسوت داوری بوده، نه کارشناس داوری و نه حتی در داوری کشور فعالیت کرده این نظر شخصی من می باشد بنابراین چنین فردی نمی‌تواند برای بهبود داوری کشور مشاوره دهد.
 
مرادی درباره دلیل این نظر خود بیان کرد: من 2 سال عضو کمیته داوران بودم و از نزدیک دیدم که تصمیمات این کمیته به مرحله عمل نمی‌رسد به همین جهت ترجیح دادم از کار کردن در چنین فضایی استعفا دهم.
 
وی ادامه داد: به هر حال امیدوارم دوستانی که در جلسات این چنینی شرکت می کنند تصمیم های مناسبی برای پیشبرد داوری کشور بگیرند و این تصمیم ها به سود داوری باشد من و امثال من باید از دور نظاره گر مسائل و جلسات باشیم و نباید مشاوره‌ای ارائه دهیم.
 
مرادی در پایان در پاسخ به این که تا چه اندازه به برآیند این جلسات برای بهبود داوری کشور خوشبین هستید، اظهار کرد: امیدوارم با تعاملی که بین فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش وجود دارد و جلسات برگزار شده در این باره وضعیت داوری کشور از شرایط کنونی خارج شود هر چند زمان برآیند کلی این جلسات را مشخص می کند.
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار