سرپرست تیم ملی تنیس گفت: نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی از بهترین‌های کشور هستند و به کمک آنها صعود به گروه 2 را قطعی می‌کنیم.

قاسم کردی در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اسامی دعوت شده برای حضور در تیم ملی تنیس بیان کرد: بازیکنان دعوت شده به تیم ملی از بهترین تنیسورهای حال حاضر کشور هستند و بهتر از این بازیکنان در تنیس نداریم. اسامی اعلام شده ترکیبی از جوان‌ها و با تجربه‌ها هستند و می‌توانیم با این بازیکنان صعودمان را به گروه دو قطعی بدانیم.

وی ادامه داد: شاهین خالدان بهترین تنیسور ایران است و می‌تواند کمک زیادی به تیم ملی کند. امیر والا معدنچی در دبل بسیار عالی عمل می‌کند و در فیوچرز ایران نیز توانست در دو هفته به فینال راه یابد. انوشا شاهقلی بسیار با تجربه است و بازیکنان جوان تیم ملی را می‌تواند  هدایت کند و انگیزه بالایی را در تیم ملی ایجاد کند.

سرپرست تیم ملی تنیس درباره اردوی تیم ملی اظهارداشت: پنج تنیسور از صبح امروز کار خود را در اردوی تیم ملی آغاز کردند و پس از  چند روز بدنسازی کار با توپ را با تنیسورها آغاز می‌کنیم که با اضافه شدن دو تنیسور دیگر در هفته آینده تمرینات جدی خود را پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: کادر فنی برنامه‌های خود را به فدراسیون ارائه کرده است که پس از تایید شورای برون مرزی اولین رقابت‌ بین المللی خودرا در فیوچرز قطر برگزار می‌کنیم.

کردی در پایان  خاطر نشان کرد: بازی‌های سختی را در دیویس کاپ خواهیم داشت اما تیم کشورمان شانس بالایی برای صعودبه گروه دو دیویس کاپ خواهیم داشت وامیدواریم بتوانیم پس از صعود، بقای خود رادر گروه دو دیویس کاپ تضمین کنیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: تنیس ، کردی ، تیم ملی تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار