سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی زبان و ادبیات انگلیسی 27 و 28 آبان ماه در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

برگزاری سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی زبان و ادبیات انگلیسی در دانشگاه لرستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ دبیر سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی در رابطه با برگزاری این کنفرانس گفت :گروه زبان انگلیسی دانشگاه لرستان با برگزاری دو همایش منطقه‌ای و یک کنفرانس ملی با اخذ مجوز از وزارت علوم و تحقیقات فناوری و دفتر ریاست جمهوری تجربه موفقی در زمینهٔ برگزاری کنفرانس آموزش زبان و ادبیات انگلیسی پیداکرده است.

مرادیان افزود: سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی زبان و ادبیات انگلیسی روز 26 آبان ماه در سه کارگاه آموزشی توسط اساتید و پژوهشگران دانشگاه‌های داخل و خارج کشور آغاز به کار می‌کند.

وی بیان کرد: پس از داوری مقالات با همکاری انجمن زبان و ادبیات انگلیسی ایران و اساتیدی از دانشگاه‌های سراسر کشور، 300 مقاله برای ارائه به‌ صورت سخنرانی و پوستر موردپذیرش قرار گرفت که از این میان تعداد 200 مقاله به‌ صورت سخنرانی و 100 مقاله به‌ شکل پوستر است.

مرادیان گفت: پروفسور پیتر میکان از دانشگاه استرالیا، فرهادی از دانشگاه ترکیه، ایشی هارا و سوزوکی از دانشگاه توکیو ژاپن، زهره اسلامی از دانشگاه تگزاس آمریکا، کریستین کمب از دانشگاه امارات و پروفسور ریچارد از دانشگاه سیدنی انگلستان سخنرانان ویژه این کنفرانس هستند.

وی افزود: درمجموع از پانزده کشور از جمله استرالیا، ایرلند، ژاپن، آمریکا، سنگاپور، مالزی، ترکیه، هندوستان، پاکستان، عراق، امارات متحده عربی، روسیه، نیجریه، کره جنوبی و الجزایر به عنوان سخنران در این کنفرانس بین‌المللی شرکت می‌کنند.
 
انتهای پیام/a
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.