رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجانشرقی گفت: تنها راهکارهای کاهش تلفات حوادث ترافیکی رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی و اموزش اصول کمکهای اولیه برای عموم افراد جامعه است.

مانور کاهش قربانیان حوادث ترافیکی در تبریزبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مانوری به مناسبت هفته کاهش قربانیان حوادث ترافیکی با مشارکت اموزش و پرورش و سازمان امداد و نجات هلال احمر و اورژانس 115 استان در مدرسه پرفسور حسابی از مدارس ناحیه 3 اموزش و پرورش و با حضور مسئولین استانی صبح امروز دوشنبه مورخه 1394/08/25 برگزار کردید.

رجائی در هفته کاهش تلفات قربانیان حوادث ترافیکی گفت: رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی و همچنین یادگیری اصول کمکهای اولیه از راهکارهای اصلی کاهش قربانیان حوادث ترافیکی است.

وی بیان داشت: قربانیان حوادث ترافیکی تنها همان فوتیها و مصدومین نیستند و گاها کمکهای غیر اصولی منجر به افزایش شدت مصدومیت و جبران ناپذیر بودن این تصادفات میشود.

رجائی افزود:در حوادث ترافیکی لزوم رسیدگی با اقدامات صحیح پزشکی بسیار مهمتر از انتقال غیر اصولی مصدومین است.

حسینقلی زاده گفت:در این مراسم که با حضور پورمهدی معاون عمرانی استانداری و پاشائی مدیرکل اموزش و پرورش و مسیولین اموزش و پرورش و همچنین کارشناسان سازمان امداد و نجات و اورژانس 115 در جمع دانش اموزان برگزار گردید .

وی افزود: در این برنامه مانوری از انجام اقدامات اورژانس 115 و همچنین راهکارهای پیشگیری از حوادث توسط تکنسینهای اورژانس 115 انجام شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهایپیام/ت
برچسب ها: اورژانس ، تلفات ، حوادث ، قربانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.