وزیر بهداشت ازاختصاص ۳ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان علی ابن ابیطالب رودان، خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، هاشمی در سفر به شهرستان رودان و بازدید از بیمارستان علی ابن ابیطالب این شهرستان گفت: به علت کمبود امکانات درمانی در شهر ۱۲۰ هزار نفری رودان مردم این شهرستان برای درمان به جنوب استان کرمان و شهرستان های جیرفت و کهنوج سفرمی کنند.

وی افزود:با تکمیل بیمارستان علی ابن ابیطالب رودان با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی، تعداد تخت های این بیمارستان ۹۶به ۱۶۰ تخت، اتاق های عمل یک به ۶ اتاق و نیروهای پزشکی به ۲۶۰ نفر ارتقا میابد.

وزیر بهداشت افزود:این ساختمان دارای بخش های اورژانس، آزمایشگاه و تمام بخش های بستری عمومی، چهار اتاق عمل، بلوک زایمانی و بخش های پاراکلینیکی است.

هاشمی گفت:ساختمان جدید این بیمارستان با ۱۰ هزار و ۸۰۰ متر مربع زیربنادر پنج طبقه با اعتبار ۲۷ میلیارد از سال ۸۸ در حال ساخت است و دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

در بیمارستان علی ابن ابیطالب رودان ۱۳ متخصص به صورت مقیم و شبانه روزی در حال خدمت رسانی به جمعیت ۱۲۰هزار نفری این شهرستان هستند که پس از اجرای برنامه نظام تحول سلامت، به دلیل ارتقاء هتلینگ بیمارستان و افزایش خدمات درمانی، تعداد مراجعه کنندگان به این بیمارستان افزایش یافته است.

شهرستان رودان با ۱۲۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۰۰کیلومتری شرق بندرعباس واقع شده است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.