دبیر فدراسیون اسکیت ایران امیدوار است، اعضای تیم ملی در رشته 100 متر جاده مستقیم رکوردهای جهان را جابجا کنند.

علیرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: تیم ملی در حالی به مسابقات اسکیت چین تایپه اعزام شد که محمد امین حیدری، مهدی ثمره و محمد سروش‌مهر اسکیت‌بازان تیم ملی را تشکیل می‌دهند.  

وی با بیان اینکه هدایت تیم ملی اسکیت برعهده حسین حیدری است افزود: دو داور ایرانی به نام‌های مجید هنرجو و محسن بهلولی هم کاروان ایران را همراهی می‌کنند. ما برای کسب تجربه این بازیکنان را به چین فرستادیم و انتظار داریم در بخش جاده عملکرد موفقی داشته باشند و رکوردها را ارتقاء دهند. چون در ایران کف‌پوش خوبی نداشتیم انتظار درخشش بچه‌ها را در این بخش نداریم. 

نصیری در پاسخ به این پرسش که مسابقات جاده رشته اسکیت سرعت چه زمانی آغاز می‌شود توضیح داد: از پنجشنبه بیست و هشتم تا شنبه سی‌ام آبان این رقابت‌ها در چین تایپه آغاز خواهد شد. به هرحال امیدوارم در رشته 100 متر جاده مسقتیم، که اختلاف رکورد ما با رکورد جهان در هزارم ثانیه است، بچه‌ها خوش بدرخشند و این رکورد را جا به‌جا کنند. 

دبیر فدراسیون اسکیت درباره شرایط جوی محل مسابقات گفت: درصد مهمی از موفقیت در این رقابت‌ها به شرایط جوی مربوط می‌شود و اگر این شرایط نامناسب باشد، احتمال تغییر زمان مسابقات زیاد است. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار