دیدار تیم‌های بسکتبال دانشگاه آزاد و شیمیدر با شکست میزبان در حکیمه به پایان رسید.

 به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان دیدار تیم‎‌های بسکتبال دانشگاه آزاد و شیمیدر ساعت 16 امروز در سالن حکیمیه تهران آغاز شد.  

برتری میلیمتری  
شیمیدری بازی را بهتر از میزبان آغاز کرد و درامتیازات ابتدایی پیش افتاد اما دانشگاه با بازی خوب محمدرضا اکبری و کاوه نورافزا جریان مسابقه را در دست گرفت. در حالی که دانشگاه در اواخر کوارتر نخست 13 بر 11 از حریف خود پیش بود، اسلم‌دانک زیبای ترابی کار را به تساوی کشاند. در واپسین ثانیه‌ها با خطای بازیکنان شمیدر روی سینا علیزاده باعث شد این بازیکن دو پرتاب آزاد به دست بیارود. علیزاده با به ثمر رساندن یکی از این دو پرتاب باعث شد دانشگاه آزاد در کوارتر نخست 14 بر 13 از حریف پیش بیفتد. بازی درخشان نورافزا در ترکیب دانشگاه در این کوارتر به خوبی نمایان بود. او به تنهایی 10 امتیاز برای دانشگاه گرفت.  

کاپیتان، ستاره دنباله دار دانشگاه
کوارتر دوم با کار خوب جواد داوری و کسب 4امتیاز پیاپی برای دانشگاه همراه بود اما در ادامه شیمیدری‌ها به خود آمدند و بازی را اداره کردند تا مصطفی هاشمی در امتیاز 18 بر 16 به سود میزبان، مجبور به درخواست وقت استراحت شود. تاکتیک هاشمی جواب داد دانشگاه با حرکت سلیمانی زیر سبد شیمیدر فاصله را به 4 رساند. همین بازیکن ثانیه‌هایی بعد امتیاز 22 را هم برای تیمش به ارمغان آورد و جواد داوری هم با کسب امتیاز 24 این بار رحمتی‌پور را مجبور به تقاضای وقت استراحت گرفت. در ادامه بازهم برتری با دانشگاه بود اما تکنیکال فول میزبان باعث شد اوشین ساهاکیان 3 پرتاب آزاد را به ثم برساند. از این لحظه به بعد جریان بازی را شیمیدر در دست گرفت اما در پایان نیمه نخست دانشگاه آزاد 33 بر 23 برنده به رختکن رفت.

با آغاز نیمه دوم همه چیز عوض شد، بازی خوب بازیکنان شیمیدر دانشگاهی‌ها را عقب زد. هرچه توپ‌های شیمیدری‌ها به ثمر می‌نشست، پرتاب‌های بازیکنان دانشگاه آزاد به هدر می‌رفت تا در مقطعی شیمیدر حتی 17 بر 2 از حریف خود در حکیمیه پیش بیفتد. این روند در کوارتر چهارم هم ادامه پیدا کرد. حتی 5 فوله شدن سجاد مشایخی، محمد یوسف‌وند و محمد ترابی هم ثمری برای دانشگاهی‌ها نداشت، تا این بازی در پایان 66 بر 56 به سود شیمیدر به پایان برسد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار