سنندج؛

امنیت پایدار کردستان مستلزم توسعه پایدار استان است

استاندار کردستان گفت: امنیت پایدار کردستان مستلزم توسعه پایدار کردستان است و این یک حقیقت است که بدون توسعه امنیت نخواهیم داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  سنندج؛ عبدالمحمد زاهدی گفت: امروز همه مدیران، مسئولان، روحانیون، دانشگاهیان و نخبگان، فعالان اقتصادی و سیاسی و اجتماعی و در کل همه اقشار جامعه کردستان پذیرفته اند که چاره حل مشکلات کردستان توسعه همه جانبه و متوازن است و این تبدیل به یک گفتمان همه گیر در کردستان شده است.

 وی گفت: بعنوان نماینده عالی دولت تدبیر و امید در کردستان تمام تلاش و همت خود را برای توسعه کردستان و تکثیر ضرورت ایجاد این گفتمان در همه لایه های اجتماع کردستان بکار گرفته ام و خوشبختانه دستگاه های نظارتی و امنیتی نیز این گفتمان را بطور جدی پذیرفته و آن را دنبال می کنند.

 وی تصریح کرد: امروز نگاه ها به کردستان امنیتی نیست و این یک فرصت بزرگ برای توسعه کردستان به شمار می آید بنابراین همه باید تلاش کنیم زیرا امنیت پایدار کردستان مستلزم توسعه پایدار کردستان است و این یک حقیقت است که بدون توسعه امنیت نخواهیم داشت.

استاندار کردستان گفت: هر فرد و شخصیت و گروه تشکیلاتی بخواهد در روند رفاه و آسایش و آرامش مردم و در روند توسعه کردستان خلل وارد کند تنها نگاه ما به وی امنیتی خواهد بود و به شدت با وی برخورد خواهد شد.
 
پایان پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.