سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان معتقد است نیروی زمینی تیم دگرگون‌شده‌ای است و در ادامه سوپرلیگ بهتر هم می‌شود.

حماد سامری به خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نیروی زمینی با تیم کامل دگرگون‌شده‌ای به آبادان آمد. آن‌ها با  حضور محمدرضا اسلامی، به تیمی جنگنده تبدیل شده است. سبک بازی نیروی زمینی عوض شده است و بازیکنان خوب این تیم هم به خودباوری رسیده‌اند. 

سامری استخوان‌بندی نیروی زمینی را برگرفته از تیم بسکتبال خلیج فارس دانست و افزود: اگر سه بازی نخست ما را فراموش کنید، پالایش نفت هم دگرگون شده است. نیروی زمینی بازی سختی مقابل ما انجام داد و مطمئنم با درایت اسلامی این تیم بازی به بازی بهتر می‌شود. ما هم انشاالله در ادامه به روند رو به رشد خود ادامه می‌دهیم. 

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان درباره دیدار هفته آینده این تیم در گرگان توضیح داد: ما در گرگان همه تلاش خود را به کار می‌بندیم. به یقین حضور تماشاگران خونگرم و پرشور گرگانی کار ما را دشوارتر می‌کند. البته ما نشان داده‌ایم با تیم‌های خوب بهتر بازی می‌کند. 

وی ادامه داد: متاسفانه در بازی‌های گذشته با غرور وارد میدان می‌شدیم اما هنوز در ابتدای راه قرار داریم. خوشحالم به روند مطلوبمان بازگشتیم. به هرحال امیدوارم در حضور تماشاگران فهیم و خوب گرگانی، دیداری تماشاگرپسند ارائه دهیم. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.