شرکت مخابرات خراسان رضوی با تهیه کارت های اعتباری تلفن همگانی زمینه صرفه جویی ارزی و ریالی در این شرکت را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدير عامل شركت مخابرات استان در بازدید از حوزه نگهداری این سازمان با تمجيد از اجرای پروژه كارت‌های اعتباری تلفن همگانی در استان، گفت: اجرای اين پروژه در كاهش هزينه های صدور كارت های اعتباری تلفن همگانی موثر است.

محمد سالاری ابراز امیدواری کرد: با اجرای خوب اين طرح در خراسان رضوی الگوی مناسبی برای ساير شركت های مخابراتی در سراسر استان در جهت اجرايی كردن اين طرح در كل كشور باشيم.

وی بر ضرورت بهره گيری از علم روز در ايجاد بستری مناسب برای بروز كردن تجهيزات و خدمات خود تاکید کرد و آينده را متعلق به سيستم ديتا دانست.

معاون نگهداری شركت مخابرات خراسان رضوی نیز گفت: با استفاده از سامانه و نرم‌افزار شارژ كارت‌های اعتباری تلفن همگانی در استان اين امكان فراهم شد تا در توليد هر يك از اين كارت ها مبلغ هفت هزار ريال صرفه جویی به عمل آيد.

محمود طبسی يكي ديگر از نكات مثبت اين پروژه را صرفه جویی ارزی برای كشور و بی نياز بودن به كشورهای توليد كننده چيپ كارت های اعتباری تلفن همگانی برشمرد و افزود: با اجرای اين روش استفاده از كارت های اعتباری تلفن همگانی به زمان مشخصی محدود نمی شود و به راحتی قابل شارژ خواهد بود و نيازی به وارد كردن چيپ از كشورهای توليد كننده اين محصول نخواهد بود.

وی گفت: خوشبختانه توانستهايم با اجرا كردن طرح شارژ كارتهای اعتباری تلفن همگانی در بعضی از نقاط استان به موفقيت های چشم گيری دست پيدا كنيم و زمينه را برای اجرای اين طرح در كل استان و حتی كشور فراهم كنيم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.