دانشگاه علوم پزشکی فارس با همکاری سازمان هلال احمر، نیروی انتظامی، سپاه فجر، نیروی دریایی و هوایی به کاروان زائران کربلای معلی در اربعین حسینی امدادرسانی می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی فارس گفت : امسال با تشکیل کمیته ای در حوزه بهداشت و درمان و اتفاقات جاده ای بهتر از سالهای قبل به زائران کمک رسانی و خدمات انجام می شود.

موسوی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی به تمام بیمارستانهای سطح استان فارس آماده باش داده است افزود: 300 نفر در قالب 10 تیم درمانی به عراق اعزام می شوند . تیمهای بهداشت و درمان هلال احمر استان فارس تدابیر خاصی برای خارج از مرز ایران و امدادهای جاده ای استانی برای خدمات رسانی اتفاقات جاده ای انجام می دهد 20 تا 30 تیم پزشکی در جمعیت سیار هلال احمر در حال آماده باش هستند .

وی بیان کرد : 24 ساعته پایگاهای نیروی انتظامی استان فارس آماده باش هستند . بهداشت و درمان ناجا یک تیم پزشکی 60 تا 70 نفره به شلمچه اعزام می کند .

همچنین موکب استان فارس با حمایت سپاه فجر که هزینه های آن کمک مردمی است و در دو کیلومتری مرز ورودی و خروجی قرار دارد و 1500 متر با حرم فاصله دارد که قرار است یک بیمارستان صحرایی در کنار آن دایر شود .

نیروی دریایی نیز اعلام آمادگی برای در اختیار قرار دادن تجهیزات بیمارستانی کرده است  و نیروی هوایی نیز کاملا آماده است. زائران کربلای معلی استان فارس بین 225 تا 250 هزار نفر است که 2 آذر به سمت کربلا حرکت می کنند و در 14 آذرماه به ایران برمی گردند .

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.