معاون وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان فارس از آغاز فاز دوم ثبت نام جريمه مشمولان غايب و فراري خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "محمدباقر دهقان" گفت: بر اساس اعلام ستاد كل نيروهاي مسلح و سازمان وظيفه عمومي ناجا، مشمولاني كه بيش از هشت سال غيبت يا فرار دارند و در مرحله اول كه در اسفند 93اعلام شده بود موفق به ثبت نام جهت پرداخت جريمه مشمولان غايب و فراري نشده اند، جهت استفاده از اين معافيت فرصت ديگري داده خواهد شد.

وي ادامه داد: اين افراد مي توانند از اول وقت اداري 20 آذرماه تاپايان وقت اداري 30 دي ماه با در دست داشتن مدارك لازم جهت ثبت نام به دفاترخدمات الكترونيكي (پليس +10)سراسراستان مراجعه و ثبت نام كنند.

سرهنگ "محمدباقر دهقان"  افزود: باتوجه به اينكه سال94 رو به پایان است و برنامه بودجه امسال در پايان سال بسته مي شود و اين طرح صرفاً در بودجه سال 94ديده شده است، آخرين فرصت جهت ثبت نام مشمولان غايب و فراري جهت بهره مندي ازمزاياي اين طرح همين مدت 40روزه است.

معاون وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان فارس  اظهار كرد: در فاز اول مشمولان فراري باید به دادسراي نظامي معرفي و به غيبت آن رسيدگي و سپس با پرداخت جريمه جهت صدور كارت معافيت معرفي مي شدند، اما ازتاريخ 26 آبان امسال بر اساس درخواست ستادكل و موافقت مقام معظم رهبري سربازان فراري كه بيشتر از 8 سال سابقه غيبت دارند و قصد پرداخت جريمه به منظور اخذ معافيت دارند ديگر به دادسراي نظامي معرفي نخواهند شد و مورد عفو مقام معظم رهبري قرار گرفته اند.

سرهنگ "دهقان" اضافه كرد: اين عفو شامل مشمولان فراري بالاي 18سالي مي شود كه حداكثر تا پايان دي ماه 94خود را جهت اعزام به خدمت و يا پرداخت جريمه مشمولان غايب و فراري معرفي کنند مي شود و چنانچه مشمولان شامل طرح بعد از دي ماه 94خود را به پليس +10 معرفي کنند شامل آنها نخواهد شد.

معاون وظيفه عمومي استان اضافه گفت: مشمولان غايب و فراري كه در مرحله اول طرح مشمولان غايب و فراري ثبت نام كرده اند و جريمه آنان مشخص شده است چنانچه مبلغ جريمه را تا20 آذرماه واريز كنند در شمول مشمولان غايب قرار گرفته و تحت تعقيب هستند و همچنين ابتدا برگ اعزام به خدمت براي آنان صادر خواهد شد.

انتهای پیام/س
برچسب ها: ثبت نام ، جریمه ، غایب ، فراری ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.