فرمانده ناحيه مقاومت بسيج پلدختر گفت:سه موکب استراحت گاهی برای استقبال از زائران اربعين امام حسين(ع) در اين شهرستان برپا ميی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نوریان گفت: برنامه پیاده‌روی اربعین حسینی که در سال گذشته آغاز شد امروز به یک حماسه ملی و بین‌المللی تبدیل شده است. 

وی افزود: کربلا در اربعین‌حسینی میعادگاه عاشقان اسلام و ائمه‌اطهار (ع) است و کلیه توجهات مخالف دین اسلام به این روز معطوف شده که از این اجتماع عظیم دست به دهان می‌مانند. 

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر با بیان این‌که برای استقبال و پذیرایی از زائران حسینی سه ایستگاه پذیرایی در شهرستان راه‌اندازی می‌شودگفت: در معمولان، جلگه خلج و میدان بسیج که داخل شهر موکب‌هایی برای استراحت و پذیرایی از زائران حسینی راه‌اندازی می‌شود. 

وی افزود: با توجه به این‌که شهرستان پلدختر در نزدیکی مرز مهران است زائران به‌صورت رفت و برگشت از این شهرستان تردد می‌کنند. 

وی گفت: در جلسه‌ای با فرماندار و دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص اندیشیده شده و نیاز مدیران در این مورد با سپاه ناحیه پلدختر همکاری لازم را داشته باشند. 

نوریان با اشاره به این‌که شعار «لبیک یا حسین» و صدور فرهنگ حسینی و قیام عاشورا در روز اربعین جهانی می‌شود، افزود: در این روز مسلمان از ملت‌های مختلف در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد و برای مقابله با مخالفان اسلام و گروه‌های صهیونیستی، تکفیری داعش شعار «لبیک یا حسین» را سر می‌دهند. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: اربعین حسینی امروز به نماد بیداری اسلامی برای مقابله با ظلم و قلدری‌های برخی کشورهای مستکبر تبدیل شده است و امیدواریم عاشقان، ارادتمندان به اهل‌بیت (ع) و خیرین شهرستان برای برپایی موکب‌های استراحت گاهی ما را یاری دهند. 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.