نادی: سبک کاری لوزانو و ولاسکو شبیه هم است

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران امیدوار است با تغییرات در نیمکت تیم ملی والیبال بار دیگر ملی‌پوش شود.

علیرضا نادی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت لیگ برتر والیبال ایران ت پایان هفته هفتم گفت: مسابقات در سطح بالایی برگزار شده است و نتایج بدست آمده نشان از حساسیت بالای مسابقات دارد. این که برخی تیم‌ها با وجود بهره مندی از ستاره‌های گرانقیمت در مقابل تیم‌هایی که وسع کمتری دارند گاها نتیجه را واگذار می‌کنند نشان از این اتفاق دارد.

بازیکن این فصل تیم متین ورامین با بیان این مطلب که در لیگ امسال هیچ دیداری قابل پیش‌‌بینی نیست،‌خاطرنشان کرد: به اعتقاد من امسال تیمی سکوی قهرمانی را تصاحب خواهد کرد که پر تلاش تر باشد. برخی تیم‌ها علاقه دارند با تمرکز روی ستاره‌های خود نتیجه بگیرند اما این موضوع قطعا در لیگی با این سطح تنها فاکتور قهرمانی نخواهد بود.

نادی درباره وضعیت تیم متین ورامین گفت: تیم ما از ابتدا برای قهرمانی بسته نشد اما با تلاشی که بازیکنان و کادر فنی داشتند و حمایت خوبی که هواداران ورامین از تیمشان دارند تا اینجا خوب پیش رفته‌ایم و حالا همه به تیم ما به چشم یکی از مدعیان نگاه می‌کنند. این برای ما انگیزه است و امیدوارم موفقیت تیم متین صالحین در ادامه هم روند پیشین را داشته باشد.

نادی درباره حضور رائول لوزانو روی نیمکت تیم ملی والیبال ایران اظهار کرد: خوشحالم که فدراسیون والیبال تصمیم گرفت تغییر و تحولاتی اساسی روی نیمکت تیم ملی ایجاد کند. این که کادر فنی تیم ملی با مشکلات زیادی روبه رو بود کاملا مشهود بود و این اتفاق می‌تواند روزهای خوبی برای والیبال ایران رقم بزند. 
وی ادامه داد: به نظر می‌رسد سبک کار لوزانو از لحاظ مدیریتی بی شباهت به شیوه ولاسکو نیست. این اتفاقی خوب است و بدون شک حضور لوزانو و سیچلو در کنار هم می‌تواند موثر باشد.

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران که در زمان ولاسکو از تیم ملی کنار گذاشته شد، درباره شانس باز‌گشتش به تیم ملی والیبال ایران،‌عنوان کرد: مصدومیت‌های بد موقع در این چند سال من را از تیم ملی دور کرده است. با این حال من هم مانند هر ورزشکاری آرزو دارم پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم و بتوانم کمکی به تیم ملی کرده باشم.

وی افزود: تمام تلاش من این است با بازی خوب نظر سرمربی جدید تیم ملی را جلب کنم و بتوانم بار دیگر ملی‌پوش شوم. هرچند کار سختی است و بازیکنان خوبی در پست من در تیم ملی هستند ام من از تلاش دست نخواهم کشید.

نادی حضور در مسابقات المپیک را آرزوی خود دانست و گفت: امیدوارم تیم ملی والیبال ایران بتواند جواز حضور در مسابقات المپیک را کسب کند. من هم دوست دارم همراه تیم ملی در کسب این افتخار سهیم باشم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار