سه بیمارستان طالقانی، نفت آبادان و ولیعصر خرمشهر برای ارائه خدمات به زوار اربعین بصورت کامل اماده باش هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: این بیمارستان‌ها به لحاظ پذیرش بیماران احتمالی نیازمند به مراقبت‌های بیشتر، ذخیره سازی دارو و پیش بینی مکان‌هایی به عنوان تخت بستری برای استفاده در مواقع نیاز و آمادگی متخصصان و کارکنان در آمادگی کامل به سر می‌برند.

شهرام مقام با اشاره به پیش بینی‌های انجام شده در مرز شلمچه با هدف ارائه خدمات مطلوب درمانی و بهداشتی در منطقه به زوار اربعین افزود: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با 13 تخت در منطقه شلمچه مستقر می‌شود ضمن آنکه دو دستگاه آمبولانس نیز در موکب‌های تحت پوشش این دانشکده ستقرار پیدا می‌کنند.

وی گفت:هرچند که هر شهرستان موکب خاص خود و مطابق با آن کد آمبولانس خاص خود را دارد اما به طور یکپارچه یک درمانگاه موقت را در قالب چادر بزرگ با پیش بینی تخت‌های بستری در پایانه شلمچه راه اندازی کرده‌ایم.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد:در این درمانگاه موقت کادر درمانی اعم از پزشک و پرستار برای ارائه خدمات به زائران مستقر شده و در صورت نیاز به بستری موقت این کار در همان محل انجام می‌شود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.