استاندار لرستان با بیان اینکه امنیت پایدار زمینه‌ساز توسعه استان است، گفت: لرستان آماده میزبانی از سرمایه‌گذاران است.

آمادگی لرستان برای میزبانی از سرمایه‌گذارانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بازوند افزود: با تلاش‌های مجموعه انتظامی لرستان امنیت مطلوب که زمینه‌ساز توسعه استان است ایجادشده و شرایط برای ورود سرمایه‌گذاران فراهم‌شده است.

وی افزود: جامعه در حال‌ توسعه و پیشرفت نیازمند هماهنگی، همکاری و همدلی همه دستگاه‌ها است.

استاندار لرستان بابیان اینکه فرهنگ و آستانه تحمل در جامعه باید بالا برود، گفت: نبود آستانه تحمل موجب ناهنجاری‌ها در جامعه است و امنیت اخلاقی در جامعه باعث می‌شود تا خطرات زیرپوستی جامعه زودتر رفع شود.

وی در ادامه بابیان اینکه همدلی و هم‌زبانی مسئولان از عوامل امنیت در کشور است، افزود: همت مردم در پشتیبانی از مسئولان و حمایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری باعث پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی‌شده است.

بازوند گفت: پلیس یک نیروی دولتی و مردمی است و امروز نیروی انتظامی در جامعه اسلامی مورد اعتماد و حل‌کننده مشکلات است و می‌تواند به ارتقاء فرهنگ اجتماعی و اخلاقی کمک کند.

این مسوول در ادامه با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، افزود: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و قانونی است و باید فضای بانشاط و همراه با آرامشی را برای مشارکت مردم در انتخابات ایجاد کرد.

استاندار لرستان با بیان اینکه باید از کانون‌های چالش زا پیشگیری کنیم، گفت: اقتدار و برخورد قانونی پلیس با افرادی که سعی در ایجاد اختلال در نظم و امنیت عمومی دارند امری ضروری است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.