دیدار تیم‌های بارسلونا و رئال‌مادرید امشب در حالی در مادرید برگزار می‌شود که تمهیدات امنیتی ویژه برای این دیدار انجام شده است.

ال کلاسیکوی مخالف‌ تروریسم، در آماده باش مادرید
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یوراسپورت این بازی به عنوان یک الکلاسیکو مخالف تروریسم برگزار می‌شود و به دلیل اهمیت این دیدار احتمال حمله تروریستی در آن وجود دارد و به همین دلیل و به خاطر اتفاقات فرانسه و همچنین آلمان نیروهای امنیتی شهر مادرید تدابیر ویژه‌ای را برای این بازی در نظر گرفته‌اند.

در این گزارش آمده است: در مهم ترین بازی تیم رئال‌مادرید در چند وقت اخیر مقابل یوونتوس حدود 1635 نیروی امنیتی وظیفه برقراری امنیت در ورزشگاه را به عهده داشتند و البته برای این دیدار نیروهای امنیتی به سه هزار نفر رسیده است.

در بحث امنیتی از ماشین‌های پارک شده در خیابان‌های منتهی به سانیتاگو برنابئو و زه کشی خیابان‌ها تا جستجو با سگ‌های آموزش دیده در این رابطه و برای کشف مواد منفجره احتمالی استفاده خواهد شد.

 سه حلقه امنیتی و تشخیص هویت افراد به همراه تدابیر ویژه برای افراد را که بلیت ندارند و دور کردن آنها از خیابان‌های اطراف ورزشگاه از دیگر تدابیر امنیتی خواهد بود .

گفتنی است: این دیدار یک بازی بسیار تاکتیکی و تکنیکی با کارگردانی مسی و رونالدو  خواهد بود که ساعت 20:45 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: باشگاه ، بازی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار