مدیر شهرداری منطقه 8 اصفهان گفت: فرهنگسرای بانوان فروغی و ملک‌الشعرا بهار و زورخانه شهدای رضايی اين هفته در منطقه هشت مورد بهره‌برداري قرار گرفت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباسعلي نصوحي در مورد پروژه‌هایي که از سوي شهرداري اصفهان و در منطقه 8 مورد بهره‌برداري قرار گرفت، اظهار کرد: فرهنگسراي بانوان فروغي، فرهنگسراي ملک‌الشعراء بهار و زورخانه شهداي رضايي، سه طرح ‌اي هستند که در قالب طرح هر هفته یک طرح افتتاح شدند.

وي مساحت فرهنگسراي بانوان فروغي را يک‌ هزار و 375 متر مربع دانست و افزود: اين فرهنگسرا در دو طبقه و مختص بانوان و با هزينه 14 ميليارد و 850 ميليون در خيابان فروغي اجرا و آزادسازي شده است.

مدیر شهرداری منطقه 8 اصفهان در مورد فرهنگسراي ملک‌الشعراء بهار نيز تصريح کرد: اين فرهنگسرا هم در 900 متر مربع و در محله کساره جنب پارک ساحل و با هزينه 16 ميليارد و 350 هزار ميليون ريال احداث شده است.

وي اضافه کرد: زورخانه شهداي رضايي طرح ديگري است که در محله کوجان منطقه هشت و در يک طبقه و با متراژ 350 متر مربع و با هزينه هشت ميليارد و 100 ميليون ريال به منظور ترويج ورزش‌هاي زورخانه‌اي مورد بهره‌برداري قرار گرفت.

نصوحي تاکيد کرد: اين سه طرح با آورده زمين و پروانه ساخت از سوي شهرداري منطقه هشت و با همکاري و کمک مشارکت‌کننده بخش خصوصي در مدت حدود سه سال آزاد، ساخت و تجهيز شده است.

وي با اشاره به ساخت سه فرهنگسراي ديگر در اين منطقه بيان داشت: سه فرهنگسراي ديگر نیز در اين منطقه در دست ساخت است که اميدواريم تا يک سال آينده مورد بهره‌برداري قرار گيرد.

مدیر شهرداری منطقه 8 اصفهان اين منطقه را جزو پرجمعيت‌ترين مناطق 15گانه اصفهان دانست و تصريح کرد: منطقه هشت با 17 محله حدود 260 هزار نفر جمعيت داردو ازشمال به خيابان بهارستان تاتقاطع خيابان كاوه، ازجنوب به خيابان فروغي ازميدان شهدا تا (دروازه تهران)، ازشرق به بزرگراه كاوه ازتقاطع خيابان بهارستان تاميدان شهداو ازغرب‌ خيابان امام خميني (ره)تاتقاطع خيابان بهارستان را شامل مي‌شود.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: فرهنگسرا ، منطقه ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.