مدیر بیمارستان رازی اهواز از آغاز عملیات 8 پروژه عمرانی در راستای ارتقا هتلینگ بیمارستانی با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و پانصد میلیون ریال در بیمارستان رازی خبر داد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ مهندس سلیمان کمایی گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، موضوع سلامت به یکی از اولویت های اصلی کشور تبدیل شد و طرح تحول نظام سلامت که یکی از اقدامات ماندگار و قابل توجه دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی اشت، از اردیبهشت ماه 93 با هدف ایجاد عدالت در سلامت و ارتقا سطح سلامت جامعه به مرحله اجرا درآمد و باعث ایجاد تحولی عظیم در نظام سلامت کشور گردید.

کمایی ادامه داد: اجرای بسته های مختلف این طرح رضایتمندی بسیار بالایی را در بین مردم ایجاد نمود که از جمله این اقدامات میتوان به کاهش مبلغ فرانشیز در بیمارستان های تابعه دانشگاهی و همچنین ارتقا وضعیت هتلینگ بیمارستانی اشاره نمود.

وی گفت: بیمارستان رازی به عنوان یکی از قدیمی ترین بیمارستانهای استان خوزستان اقدامات بسیار مناسبی را در اجرای بسته ارتقا کیفیت هتلینگ انجام داد که از جمله آنها میتوان به بهسازی و نوسازی کامل بخشهای داخلی، عفونی، جراحی، آی سی یو جنرال و مسمومیت و .... اشاره کرد.

کمایی در پایان گفت: این پروژه ها شامل نوسازی و بهسازی نمای ساختمان اورژانس، سالن انتظار بخش دیالیز، سیستم فاضلاب و سپتیک کل بیمارستان، پل ارتباطی بین بخشهای زنان، زایشگاه و اتاق عمل، ایزوگام کامل بیمارستان، سالن کنفرانس و راه اندازی آسانسور بخش ارتوپدی و آی سی یو جنرال می باشند که تا 3 ماه آینده عملیات اجرایی آنها به اتمام میرسد.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا  کلیک کنید. 
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.