چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کتاب سوم تا هشتم آذرماه در شیراز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از پیش بینی توزیع یک میلیارد و 300 میلیون ریال بن در نمایشگاه بزرگ کتاب امسال خبر داد و گفت : امسال 30 تا 70 درصد تخفیف برای خرید کتاب در نظر گرفته شده است.

محدث افزود : بیش از هزار غرفه و 700  ناشر مستقل و نمایندگی در زمینه های کتاب های عمومی ، دانشگاهی ، هنری ، مولف ، کودک و نوجوان ، بین المللی و استانی تازه های نشر خود را ارائه می کنند.

وی با بیان اینکه برنامه های جنبی نمایشگاه کتاب فارس متفاوت از دوره های پیشین است و در طول این رویداد بزرگ فرهنگی هر یک از 6 روز برپایی به یک شهرستان اختصاص دارد ، ادامه داد : غرفه هایی چون آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع )، دانشکده علوم قرآنی ، کنگره سرداران شهید ، بنیاد حفظ آثار ، بنیاد شهید ، حوزه علمیه و نهاد کتاب خانه های عمومی استان نیز در این نمایشگاه حضور دارند.  

محدث تصریح کرد : بازدید از این نمایشگاه از ساعت 10 تا 19 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی واقع در شهرک گلستان شیراز با حضور مسئولان کشوری و استانی ، سید عباس صالحی معاون فرهنگی وزیر ارشاد ، آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز ، و سید محمد علی افشانی استاندار فارس و رونمایی از سه کتاب نفیس کار خود را آغاز می کند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.