رییس سازمان حج و زیارت ایلام از صدور بیش از 15 هزار ویزای گروهی ویژه زائران اربعین حسینی از سوی نمایندگی موقت کنسولگری عراق در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ غلامرضا ممیز اعلام کرد: سه دفتر خدمات زیارتی در شهر ایلام و یک دفتر نیز در شهر مهران برای صدور ویزای زائران در نظر گرفته شده و روند صدور ویزا هم اکنون بدون مشکل در جریان است.

ممیز با بیان اینکه ویزای سایر افراد تقاضا کننده نیز بتدریج در حال صادر شدن است، افزود: امکانات استان ایلام برای صدور ویزا محدود است و با توجه به ازدحام جمعیت، از زائران می خواهیم قبل از عزیمت به ایلام و مرز مهران در شهرهای مبدا حرکت خود اقدام به تهیه ویزا کنند تا شاهد معطلی آنان در شهر و مرز مهران نباشیم.

وی با اشاره به مشکل ایجاد شده در خصوص کمبود ارز در استان ایلام و اخلال در روند صدور ویزا اضافه کرد: با تلاش مسوولان ارشد استان و هماهنگی بانک ملی این مشکل برطرف شده و ارز مورد نیاز زائران تامین شده است.

ممیز با بیان اینکه قرار بود صدور ویزای اربعین تا چهارم آذر انجام شود اما به منظور رفاه حال زائران تمدید شد، از زائران خواست در قالب گروه های پنج و 10 نفره برای دریافت ویزای سفر به عراق از دفترهای خدمات زیارتی اقدام و از مراجعه انفرادی برای دریافت ویزا خودداری کنند.
 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.