نماینده معین استان مرکزی در مهران گفت: این استان بیش از 15 میلیارد ریال اعتبار برای خدمات رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) در اختیار شهرستان مهران قرار داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ایلام؛ حسن قربانی اعلام کرد: این خدمات بر اساس نشست استاندار استان مرکزی با استاندار ایلام صورت گرفت و در این نشست استان مرکزی بعنوان استان معین ایلام انتخاب شد.

قربانی اضافه کرد: بعد از بازدیدها و نیاز سنجی هایی که کارشناسان دستگاه های مختلف استان مرکزی از حوزه خدمات رسانی و بخش زیرساخت شهرستان مهران انجام دادند، نیازها سنجیده و بر اساس آن اقدام لازم انجام شده است.

وی افزود: تجهیز روشنایی توفقگاه اربعین، اختصاص 30 دستگاه اتوبوس برای حمل زائران، اعزام سه گروه کادر پزشکی، ایجاد زیرساخت و آسفالت جاده پل زائر تا پایانه مرزی و در اختیار قرار دادن لودر و غلتک برای مرمت این مسیر از جمله این اقدامات است.

قربانی اظهار کرد: اصلاح و رفع نواقص روشنایی سطح شهر و جاده مهران به میزان 50 درصد، تامین تجهیزات مورد نیاز برخی مسیرها، ایجاد سه پایگاه بهداشتی و درمانی سرپایی، اختصاص یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، پنج دستگاه آمبولانس، سه گروه شبانه روزی خدمات شهری، سه دستگاه کامیون، پنج دستگاه اداوات آتش نشانی از دیگر خدمات این استان به زائران اربعین حسینی در شهرستان مهران است.
 
 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.