مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام از آمادگی 12 جایگاه عرضه سوخت در مسیر ارتباطی ایلام - مهران برای تامین سوخت خودروهای زائران شرکت کننده در آیین اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ علی اصغر چاغروندی اعلام کرد: برای ارائه خدمات بهتر در تردد زوار عتبات عالیات در اربعین حسینی و بازگشت از کربلا، کارکنان منطقه برای سوخت رسانی به خودروهای زائران در آمادگی بسر می برند و در صورت نیاز به فرآورده بنزین ، نفت و گاز، این منطقه آمادگی کامل در جهت تامین به موقع سوخت را دارد.

چاغروندی از آمادگی کامل هشت جایگاه (کوثر، نجم الثاقب، حاجی بیگی، طلوع، تعاون روستایی صالح آباد، رحیمی، رفیعی زاده و جایگاه CNG شهرداری مهران) و همچنین استقرار چهار جایگاه سیار در مسیر ایلام تا مرز مهران خبر داد و اضافه کرد: 2 باب از جایگاه های سیار فعال و آماده بکار هستند.

وی افزود: هم اکنون چند گروه از همکاران ستادی و عملیاتی در حال نصب بنرهای اطلاعات مربوط به مکان جایگاه ها و راه اندازی تجهیزات ایمنی و آتش نشانی جایگاه ها هستند تا مشکلی در تردد زوار و خدمات رسانی به زوار نداشته باشیم.
 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.