مراسم گراميداشت هفته بسيج در سالن اجتماعات شركت مخابرات استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازارومیه؛مديرعامل شركت مخابرات آذربایجان غربی ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي با درایت و دوراندیشی دستور تشکیل نهاد مقدس بسیج را صادر کردند واز خودگذشتگي و فداكاري اين نهاد مردمي ثابت کرد که آبرو و عزت کنونی کشور در همه زمینه ها مرهون فداکاری و جانفشانی فرزندان روح الله در سنگر مقدس بسیج است.

اسمعيل‌زاده با اشاره به الگوپذیری بسیجیان از سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) ، افزود: بسيجيان باید با الگو قراردادن سيره اين شهيد اسلام در تمامي عرصه ها با تفکر بسیجی تمام تلاش خود را در جهت انجام صحیح امور در راستاي ارتقاء دستاوردهاي انقلاب اسلامي در تمامي عرصه ها به کار بندند.

وی تصريح كرد: اکنون بسیج این شجره طیبه به تکیه گاهی مطمئن برای انقلاب تبدیل شده و هوشمندی, اقتدار و صلابت بسیجیان باعث شده تا ایران اسلامی در عرصه های علمی,فرهنگی, سیاسی, سازندگی و...همچون دوران دفاع مقدس بدرخشد.

در ادامه اين مراسم دكتر شعباني فرد مسئول پژوهش دانشگاه امام حسين (ع) در اشاره به نقش و جايگاه بسيج در عرصه كنوني مطالبي را ايراد کرد

در پایان در اين مراسم از۲۰ نفراز بسيجيان پايگاه مقاومت شهيد مطهري مخابرات به عنوان بسيجيان نمونه تجليل شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.