مراسم گراميداشت هفته بسيج در سالن اجتماعات شركت مخابرات استان برگزار شد

برگزاری مراسم گراميداشت هفته بسيج در شركت مخابراتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازارومیه؛ مدیرعامل شركت مخابرات آذربایجان غربی ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی با درایت و دوراندیشی دستور تشکیل نهاد مقدس بسیج را صادر کردند و از خودگذشتگی و فداكاری این نهاد مردمی ثابت کرد که آبرو و عزت کنونی کشور در همه زمینه ها مرهون فداکاری و جانفشانی فرزندان روح الله در سنگر مقدس بسیج است.

اسمعیل‌زاده با اشاره به الگوپذیری بسیجیان از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ، افزود: بسیجیان باید با الگو قراردادن سیره این شهید اسلام در تمامی عرصه ها با تفکر بسیجی تمام تلاش خود را در جهت انجام صحیح امور در راستای ارتقا دستاوردهای انقلاب اسلامی به کار بندند.

وی تصریح كرد: اکنون بسیج این شجره طیبه به تکیه گاهی مطمئن برای انقلاب تبدیل شده و هوشمندی, اقتدار و صلابت بسیجیان باعث شده تا ایران اسلامی در عرصه های علمی, فرهنگی, سیاسی, سازندگی و...همچون دوران دفاع مقدس بدرخشد.

در ادامه این مراسم دكتر شعبانی فرد مسوول پژوهش دانشگاه امام حسین (ع) در اشاره به نقش و جایگاه بسیج در عرصه كنونی مطالبی را ایراد کرد.

در پایان در این مراسم از۲۰نفراز بسیجیان پایگاه مقاومت شهید مطهری مخابرات به عنوان بسیجیان نمونه تجلیل شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.