استاندارمازندران افزود : اين اختراعات و ابتكارات زمينه تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی را توسط مخترعان و مبتکران فراهم مي كند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز ساری؛ همزمان با هفته بسیج ربیع فلاح استاندار مازندران از نمایشگاه اختراعات و ابداعات بسیج در اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بازدید نمود .

وی در پایان این بازدید در جمع خبرنگاران گفت : باید با مجاهدت علمی و اعتماد به نفس و خوداتكایی كامهای بلندی را در حوزه اختراعات و ابتكارات برداشت

مقام عالی دولت در استان افزود : این اختراعات و ابتكارات زمینه تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی را توسط مخترعان و مبتکران فراهم می كند.

رییع فلاح ادامه دارد : سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری بسیج می تواند با ساماندهی مخترعان و مبتكران و كمك و هدایت آنان نقش مهمی در تولید علم و تبدیل ایده به پدیده داشته باشد

وی تصریح نمود : برگزاری اینگونه نمایشگاه ها زمینه معرفی توانمندی‌های مخترعان و مبتکران را فراهم می كند.

استاندار مازندران از همه دستگاه‌های اجرایی و شركت ها خواست تا تلاش كنند این محصولات و اختراعات صنعتی شده و تولید انبوه گردد و افزود: باید اهل علم در محیط دانشگاه به تولید علم با نگاه مبتكرانه و سازنده بپردازند.

استاندار مازندران اظهارداشت: همانطور كه مقام معظم رهبری فرمودند : تولید علم و تحقیقات، حیات آینده كشور است و علم و تحقیق كلید قطعی پیشرفت كشور است.

استاندار مازندران در این نمایشگاه از توانمندی‌ها و اختراعات و ابتكارات در حوزه های برق و الکترونیک، تجهیزات مهندسی، مکانیک، مهندسی کشاورزی، صنایع، عمران، غذا و دارو، نانوفنّاوری بازدید نمود و خواستار حمایت همه جانبه از شركتهای دانش بنیان و مخترعان و مبتكران شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.