رییس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: در حال حاضر دانشگاه رازی کرمانشاه از سوی وزارت علوم به عنوان قطب دانشگاهی غرب کشور انتخاب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رییس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: در حال حاضر دانشگاه رازی کرمانشاه از سوی وزارت علوم به عنوان قطب دانشگاهی غرب کشور انتخاب شده که می تواند در حوزه همکاریهای بین المللی حرکت کند.

محمدابراهیم اعلمی آل آقا گفت:طی یکی دو سال اخیر دانشگاه رازی یادداشت تفاهم های مشترک بسیاری با دانشگاه های عراق و دانشگاه های اروپایی منعقد کرده است.
 
وی گفت: انعقاد این تفاهم نامه همکاری مشترک با دانشگاه گرمیان عراق در پی علایقی بود که دانشگاه گرمیان داشت، چراکه این دانشگاه، دانشگاهی نوپا و تازه تاسیس است و به جهت نزدیکی اش با استان کرمانشاه به دنبال ایجاد ارتباط با دانشگاه رازی است.
 
این مقام مسئول بیان داشت: طی یکی دو سال اخیر رشد خوبی در زمینه جذب دانشجویان خارجی داشته ایم، بگونه ای که تعداد دانشجویان خارجی ما به 148 نفر رسیده است و اغلب دانشجویان خارجی دانشگاه رازی از کشور عراق هستند که در مقاطع تحصیلات تکمیلی ارشد و دکتری مشغول تحصیل هستند.
 
وی تصریح کرد: دانشگاه رازی همچنین با دانشگاه های فرانسه، یونان و دانمارک دارای همکاریهای علمی پژوهشی مشترک بسیاری است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.