قائم مقام دانشگاه گرمیان عراق در محل سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه رازی گفت: دانشگاه گرمیان یک دانشگاه تازه تاسیس و نوپاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛قائم مقام دانشگاه گرمیان عراق در محل سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه رازی گفت: دانشگاه گرمیان یک دانشگاه تازه تاسیس و نوپاست که تنها حدود 5 سال از زمان تاسیس آن می گذرد و مایلیم از تجارب و نظرات اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه رازی بیشتر بهره‌مند شویم.
 
دکتر سیروان حسن صالح گفت: شهر گرمیان عراق مابین سه استان سلیمانیه، کرکوک و دیاله قرار دارد و از نظر بعد مسافتی به استان کرمانشاه فاصله بسیار نزدیکی دارد.
 
وی گفت: این دانشگاه دارای 25 گروه آموزشی است که اغلب آنها در مرکز شهر گرمیان عراق واقع شده اند، اما دانشکده های این دانشگاه در دیگر شهرهای عراق تقسیم شده اند، به گونه ای که دانشکده کشاورزی دانشگاه گرمیان در شهر کفری و دانشکده‌های تربیت بدنی و ادبیات در شهر خانقین واقع شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: این دانشگاه دارای تخصص هایی همچون ادبیات، هندسه، زبان، کشاورزی و ... است و در حال حاضر بیش از 5000 دانشجو و 200 عضو هیات علمی دارد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.