اجلاس مدیران حوزه علمیه خواهران کشور فردا برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیمیان گفت: این اجلاس با حضور 420 مدیر حوزه علمیه خواهران و با شعار «تربیت، تبلیغ و رسالت حوزه» برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین رسول ابراهیمیان، معاون ارتباطات و امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: اجلاس مدیران مدارس علمیه خواهران سراسر کشور از هفتم تا نهم آذر سال جاری در اردوگاه یاوران مهدی(عج) در جوار مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی اجلاس مدیران مدارس علمیه خواهران تصریح کرد: این اجلاس با حضور 420 مدیر مدارس و حوزه های علمیه خواهران و مسئولان کشوری با سخنرانی آیت ‌لله سبحانی افتتاح می‌شود.

وی بستر‌سازی مستمر، هدفمند و تحکیم ارتباط بین مدیران و مسئولین مرکز، انتقال آخرین تغییرات و خط‌ مشی‌های ستاد به مدیران را از جمله محورهای اجلاس مدیران مدارس علمیه خواهران برشمرد و افزود: هماهنگی و تجمیع آراء و افکار در ارتباط با اداره مدارس علمیه و تربیت طلبه و همچنین دستیابی به راه‌کار‌های علمی جهت رفع معضلات و مشکلات پیش روی مدارس علمیه خواهران از دیگر اهداف این اجلاس است.


حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمیان با اشاره به شعار و موضوع محوری دوازدهمین اجلاس مدیران مدارس علمیه خواهران سراسر کشور گفت: هر سال یک عنوان برای فعالیت‌های اجلاس انتخاب می‌شود که عنوان امسال «تربیت، تبلیغ و رسالت حوزه» است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اجلاس مدیران مدارس علمیه خواهران سراسر کشور در قالب 9 کمیسیون تخصصی به بررسی موضوعاتی از جمله تبلیغ مجازی، مدیریت تبلیغ و نقش آموزش و پژوهش در تربیت خواهد پرداخت.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار