وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ظرفیت خدمات رسانی و آنتن دهی شرکت های مخابراتی برای پوشش ارتباطی اربعین حسینی 10 برابر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ محمود واعظی در بدو ورود به استان ایلام اعلام کرد: تمام ظرفیت و امکانات شرکت های مخابراتی و زیرساخت برای برقراری ارتباط بهتر زائران در مرزها و آن سوی مرز در داخل خاک عراق به کار گرفته شده است. 

واعظی اضافه کرد: با وجود ازدحام جمعیت زائران در مرزها و کشور عراق، با تلاش شرکت های مخابراتی و ارتباطی تاکنون هیچ مشکلی در زمینه آنتن دهی و برقراری ارتباط زائران در مرزهای خودمان نداشته ایم. 

وی بیان داشت: روز گذشته در بخش هایی از خاک عراق مشکلی ایجاد نشد و برقراری ارتباط داشتیم که مربوط به شرکت های عراقی است و در حال حاضر تیمی از کارشناسان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای حل این مشکل به عراق رفته است تا با همکاری طرفین برای حل مشکل اقدام کنند. 

واعظی تصریح کرد: مردم و مسئولان بدنبال این هستند برای زائران اربعین و برگزاری این کنگره بزرگ گامی بردارند، وزارت ارتباطات نیز از سال گذشته تلاش کرده است تا امکانات مربوط به حوزه تلفنی این آیین را فراهم کند.
 
 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/ ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.