مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام از اسکان 21 هزار و 100 زائر اربعین حسینی در شهرستان های مهران و ایلام از اول آذر تا صبح امروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ محمد سلیمانی اعلام کرد: از این تعداد، 13 هزار و 800 نفر در مهران و مابقی آنها نیز در شهر ایلام بصورت موقت اسکان یافتند. 

سلیمانی با بیان اینکه دو اقامتگاه موقت در جمعیت هلال احمر و ورزشگاه مهران و پنج مسجد این شهرستان برای اسکان زائران مجهز شده است، اضافه کرد: علاوه بر این در پی حجم گسترده زائران، اردوگاهی با ظرفیت یک هزار نفر در شهر مهران از روز گذشته برپا شده است.
 
وی افزود: همچنین در ایلام نیز مسجد علی ابن ابیطالب(ع) و سرای ورزشی شهدای میمک برای اسکان زائران از سوی هلال احمر تجهیز و راه اندازی شده است.
 
سلیمانی اظهار کرد: این اقامتگاه ها به امکانات مورد نیاز اسکان از جمله موکت و پتو تجهیز شده اند و ظرفیت اسکان شبانه پنج هزار نفر را دارند ضمن اینکه اسکان تا زمان حضور زائران در مرز مهران ادامه دارد. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام همچنین با اشاره به استقرار گروه های امدادی در جاده های مسیر تردد زائران اربعین حسینی در استان بویژه جاده ایلام - مهران گفت: 25 گروه امدادی در این مسیرها مستقر هستند و تاکنون به شش حادثه رانندگی امدادرسانی که هشت مصدوم داشته امداد رسانی کرده اند.
 
 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/ ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.