وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات گفت: توسعه و تکمیل زیرساخت های استان ایلام در حوزه های مختلف مورد اهتمام و تاکید مجموعه هیات دولت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ محمود واعظی در دیدار با استاندار ایلام اعلام کرد: ایجاد زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی در این استان نباید تنها به ایام اربعین محدود شود بلکه باید طوری برنامه ریزی کنیم تا بطور اساسی مشکلات این استان برطرف و در سال های آینده شاهد این نارسایی ها نباشیم.

واعظی افزود: اعضای هیات دولت بر رفع مشکلات استان ایلام در حوزه های مختلف اهتمام دارند و از ارائه هرگونه کمکی برای ارتقای امکانات این استان دریغ نخواهند کرد.

وی بیان داشت: مسئولان این وزارتخانه در یکسال گذشته تلاش زیادی برای تقویت زیرساخت های مخابراتی حوزه اربعین انجام داده اند و به جرات می توان گفت فعالیت های صورت گرفته بیش از 10 برابر سال گذشته است.

واعظی با تمجید از پذیرایی مردم استان ایلام بویژه شهرستان مهران از زائران اربعین تصریح کرد: در سال های اخیر کوچکترین گلایه و شکایتی از نحوه برخود مردم این استان با زائران گزارش نشده و مهمان نوازی مردم ایلام از زائران اباعبدالله الحسین (ع) نعمت بزرگی است که خداوند متعال نصیب مردم این استان کرده است.
 
 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.