امام جمعه بندرعباس؛

جریان بسیج را نمی توان منحرف کرد

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: آمریکا در تلاش است برای نفوذ در کشور ما جایگاه بسیج را از بین ببرد در حالی که جریان بسیج را نمی توان منحرف کرد.

جریان بسیج را نمی توان منحرف کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ آیت الله نعیم آبادی با بیان نقش بسیج در مقابله با نفوذ بیگانه گفت: بسیج امید انقلاب است و باید مثل یک سد محکم بعنوان بسیجی بماند.

امام جمعه بندرعباس بیان داشت: هر حرکتی که منجر به تضعیف بسیج شود جایز نیست. 

آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره شیوه های نفوذ بیگانه به کشور گفت:  شیطان بزرگ آمریکا از هر وسیله ای برای رسیدن به اهداف شیطنت آمیز خود استفاده می کند.

وی با تاکید بر نا امیدی آمریکا از اقدام نظامی علیه ایران، جاسوسی برای ضربه زدن به کشور و شناخت ملت برای سیادت بر آنان را از جمله فعالیتهای آمریکا برای نفوذ در کشور عنوان کرد.

خطیب جمعه بندرعباس با تبریک7 آذر روز نیروی دریایی و طلب علو درجات برای شهدای این نیرو افزود:  نیروی دریایی ارتش با ابتکار در میدان عمل  و حرکت به سوی استقلال در تامین آنچه کشور به آن نیاز دارد  مایه ی افتخار کشور است.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به تعبیر امام خمینی (ره)  از نیروی دریایی به عنوان نگین درخشنده گفت:  ما حاکمیت و اقتدار در دریا را مدیون مردانگی و ایمان نیرو دریایی کشور هستیم.

وی همچنین با اشاره به12 آذر روز جهانی معلولان و ظرفیتهای بالای این جامعه افزود:  معلول را نباید به معنای از کار افتاده و نیروی از رده خارج شده معرفی کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.