در هفت ماهه نخست امسال 44 کیلومتر شبکه برق در اراک احداث شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، مدیرشرکت توزیع برق شهرستان اراک با اعلام این خبر وبابیان اینکه بیشترین مشترکان توزیع برق شهرستان اراک خانگی هستند، افزود: بیشترین سهم مصرف برق در شهرستان اراک در حال حاضر مربوط به مشترکان بخش های خانگی ، کشاورزی و صنعتی به ترتیب با 36 ، 26 و 20 درصد مصرف است.

کیوانپور گفت: تعداد کل مشترکان برق اراک بیش از 250هزار انشعاب می باشد که 88 درصد مطالبات مشترکان طی 7ماه سال جاری دریافت شده است.

وی بابیان اینکه در سال گذشته در هر یک از امور برق شرق و غرب اراک بیش از 30 کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدارتبدیل شده است،افزود: تبدیل 140 کیلومتر شبکه سیم به کابل خودنگهدار در سال جاری در دست بررسی است.

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان اراک رفع مشکل ضعف ولتاژ بیش از 148 نقطه محل را توسط نصب 12 دستگاه ترانس ومتعادل سازی بار 180 فیدر فشار ضعیف و90 دستگاه ترانس و همچنین رفع کانون های خطر به منظور افزایش قابلیت اطمینان شبکه به وسیله ریگلاژ سیم،شاخه زنی،اصلاح مدار سیستم ارت،تعویض اصلی و تعویض تیرشکسته در بیش از 3000 مورد گزارش شده را از جمله اقدامات بهره برداری توزیع برق شهرستان اراک عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: اراک ، توزیع برق ، خانگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.