مدير كل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی به منظورسنجش ميزان آمادگی در برابر بحران هاي طبيعي وغير طبيعی و بازديد از آخرين اقدامات شركت مخابرات خراسان رضوی در خصوص مقابله با بحران هاي از این شرکت بازدید کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جواناز مشهد؛ مدیر كل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی به منظورسنجش میزان آمادگی در برابر بحران های طبیعی وغیر طبیعی و بازدید از آخرین اقدامات شركت مخابرات خراسان رضوی در خصوص مقابله با بحران های از این شرکت بازدید کرد.

شایان فر در این بازدید از اقدامات شركت مخابرات خراسان رضوی در خصوص ایجاد اداره پدافند غیر عامل در این شركت تمجید کرد وگفت:بنا به دستور استاندار محترم از ابتدای سال 94 بازدید از دستگاه های تخصصی مدیریت بحران را آغاز كرده ومیزان آمادگی هر دستگاه را مورد سنجش قرار می دهیم.

وی افزود:در مواقع وجود بحران نیاز به حوزه ارتباطات بیش از پیش برای مردم و مسئولین احساس می شود كه با توجه به اقدامات شركت مخابرات بدون شك ما در زمینه ارتباط در مواقع اضطراری مشكلی نخواهیم داشت

مدیر كل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با اشاره به نزدیك بودن ایام صفر و حضور میلیون ها زائر در مشهد مقدس گفت: این انتظار از شركت مخابرات استان می رود كه با برنامه ریزی های جامع وكارشناسی خود در زمینه ایجاد شبكه بدون نقص از جمله شبكه تلفن همراه زمینه ارتباط خوبی را برای این زائران فراهم كند.

عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شركت مخابرات خراسان رضوی در جلسه ای كه به همین منظور در مركز ویدئو كنفرانس برگزار شد گفت:بدون شك امروزه برای مقابله با بحران های طبیعی و غیر طبیعی باید دارای یك برنامه كامل،جامع و دقیق علمی باشیم .

سالاری افزود:خوشبختانه شركت مخابرات استان تنها شركتی است كه دارای اداره پدافند غیر عامل با وجود نیروهای متخصص می باشد و ما تمام پیش بینی های لازم را برای مقابله با این حادثه طبیعی كه در آینده نزدیك با آن مواجه خواهیم شد را انجام داده ایم و به همین منظور مانورقطع برق را با موفقیت بسیار بالا پشت سر گذاشته ایم.

وی گفت:پیش بینی برای مقابله با بحران های طبیعی و غیر طبیعی برای ما در خصوص شبكه كابل،شبكه همراه و شبكه نرم افزار بسیار مهم است زیرا ما در سطح استان بیش از 2 میلیون سیصد هزار نفر مشترك تلفن ثابت،5/4 میلیون نفر مشترك تلفن همراه و 240 هزار نفر مشترك اینترنت پر سرعتADSLداریم و همه مشتركان در زمان بحران به حوزه ارتباطات نیاز فراوانی دارند كه این مساله وظیفه ما و همه مسئولین را در خصوص قطع نشدن شبكه های ارتباطی در موقع وجود بحران سنگین تر میكند.

عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شركت مخابرات خراسان رضوی بااشاره به مستحكم بودن تجهیزات و ساختمان های مخابرات در زمان وقوع حادثه افزود:خوشبختانه تجهیزات و ساختمان های مخابرات با اصول كامل مهندسی ساخته شده و از فنداسیون استانداری برخوردار می باشد و این مسئله باعث می شود كه در زمان و قوع حادثه سخت افزار های ما در مراكز تلفن كمتر آسیب ببینند.

سالاری گفت:یكی از بحران های غیر طبیعی كه اكثر شركت های خدماتی در حوزه ارتباطات با آن مقابله هستن حمله به نرم افزارهای این شركت ها می باشد كه هر لحظه امكان بروز حمله است. ما در شركت مخابرات استان برای مقابله با این حادثه غیر طبیعی با بهره گیری از متخصصین داخلی ضریب وقوع این حادثه را به حداقل مكمن رسانده ایم.

وی با بیان اینکه هر ساله در ایام آخر صفر تعداد بسیار زیادی از هموطنان برای عرض تسلیت و برگزاری مراسم عزاداری در پایتخت معنوی ایران به این شهر مذهبی می آیند خاطر نشان کرد:ما در شركت مخابرات استان برای خدمات رسانی مطلوب به این زائران و مجاوران در خصوص حوزه ارتباطات برنامه ریزی های دقیق و مناسبی را انجام داده ایم و خوشبختانه امسال از لحاظ برقرای ارتباط هیچ مشكلی را نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.