جشنواره علمی پژوهشی دانشجویی «تا ثریا»، 15 آذرماه جاری در شهرکرد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ جشنواره علمی پژوهشی دانشجویی «تا ثریا»، 15 آذرماه جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار خواهد شد.

این جشنواره در 2 بخش فردی ـ گروهی و تشکل های دانشجویی است که بخش فردی ـ گروهی شامل اختراعات، پایان نامه، ابتکارات، مقالات، کتاب ها، رباتیک، معرفی نفرات برتر کنکور و المپیادهای علمی، تهیه فیلم، عکس، انیمیشن، مقاله و ... در موضوعات مطرح استانی و کشوری در سایت، و بخش تشکل های دانشجویی شامل برگزاری کارگاه های علمی کاربردی با حضور مسئولین و نخبگان صنعتی و کشاورزی، نشریات تخصصی، تشکیل هسته های علمی مطالبه گری، بازدیدهای علمی تخصصی و برگزاری نمایشگاه ها، هدایت پایان نامه ها و پروژه های دانشگاهی و رسانه ای، برنامه های دانشگاهی و آمفی تئاتری و هسته های علمی و تخصصی می باشد.

نمایشگاه علمی اختراعات و ابتکارات دانشجویی دانشگاههای استان (آثار ارسالی) با تجلیل از رؤسای دانشگاه های برتر نیز 14 و 15 آذرماه در حاشیه این جشنواره برپا می شود.

جشنواره «تا ثریا» با هدف گفتمان سازی، مطالبه گری مسائل کشور و استان، پویا نمودن سطح علمی دانشگاهها و تشویق دانشجویان نخبه برتر با همکاری و مشارکت سازمان بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار می شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاع بیشتر به نشانی chbsbs.ir مراجعه یا با شماره 03833385280 و 03833385129 تماس بگیرند.

گفتنی است آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره نیز 15 آبان ماه بود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.