دکتر سعید اسدی دبیر سی چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به تماشای نمایش "تاریخ انقضا" به کارگردانی مریم معترف نشست.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری؛ دکتر سعید اسدی دبیر سی چهارمین جشنواره بین اللملی تئاتر فجر و مهدی حاجیان مدیر دبیرخانه‌ی جشنواره‌های اداره کل هنرهای نمایشی به همراه جمعی از هنرمندان از جمله کریم اکبری مبارکه، دکتر یدالله وفاداری و امیر کربلایی با حضور در تماشاخانه مهر حوزه هنری به تماشای نمایش" تاریخ انقضا" به کارگردانی مریم معترف نشستند.

سعید اسدی پیرامون اجرای این نمایش گفت: هر نمایشی که با زمینه جنگ و دفاع مقدس انجام گیرد قابل تقدیر است. "تاریخ انقضا" نمایشی کمدی بود که بادستمایه‌های دفاع مقدس به روی صحنه آمده، این نمایش ضمن اینکه جنبه‌های مفرحی داشت یک ایده‌ی کلی را نیز پرورش داده بود. 

وی در ادامه افزود: البته اگر منصفانه‌تر بخواهیم نگاه بکنیم به نظر می‌آمد خیلی ویژ‌گی‌های عمقی کاراکترها بررسی نشده بود و فکر می‌کنم ایجاد موقعیت‌ها خاص و یا تلاش برای بوجود آمدن موقعیت‌های ویژه می توانست کمک بکند که شخصیتها بهتر پرداخت شوند، تا اینکه بازیگران بخواهند صرفا برای خنداندن تماشاگر کوشش کنند. به نظرم این موضع میتوانست ضمن تمام زحماتی که بازیگران کشیده بودند به کار لطمه بزند. به هرحال این عزمی که دوستان جمع کرده اند برای تولید این کار قابل ستایش است.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار