پورمختار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران خبرداد:

تشکیل کمیته مبارزه با «قاچاق کالا و ارز» در کمیسیون اصل نود مجلس

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس از تشکیل کمیته مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کمیسیون اصل نود مجلس خبرداد.

تشکیل کمیته مبارزه با «قاچاق کالا و ارز» در کمیسیون اصل نود مجلسمحمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در گفت‌وگو با خبرنگار مجلسگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران از تشکیل کمیته مبارزه با قاچاق کالا و ارز به در کمیسیون اصل نود مجلس خبرداد.

وی افزود: ریاست کمیته مبارزه با قاچاق کالا و ارز  در مجلس بر عهده بنده خواهد بود.

رئیس کمسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه تاکنون جلسات متعددی درباره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کمیسیون اصل نود برگزارشده است تأکید کرد: در این جلسات به موضوع چگونگی افزایش قاچاق کالا و ارز، عوامل اساسی در قاچاق و راه‌ حل‌های آن پرداخته‌ایم.

پورمختار تصریح کرد: همچنین در راستای جلسات پیرامون مبارزه با قاچاق کالا و ارز از سایر دستگاه‌های ذی صلاح به کمیسیون اصل نود دعوت بعمل آمده است تا از تجارب این دستگاه‌ها در مبارزه با قاچاق استفاده شود.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در ادامه بیان داشت : قطعا پس از پیگیری و بررسی ابعاد موضوع قاچاق کالا و ارز در کمیسیون اصل نود، این کمیسیون اقدام به ارائه گزارشی به صحن علنی مجلس خواهد کرد.

نماینده مردم بهار در ادامه با بیان اینکه موضوع قاچاق کالا و ارز از جمله موضوعات مهم کشور تلقی می شود،در پایان خاطرنشان کرد : سالیانه بین 20 تا 30 میلیارد دلار صرف قاچاق کالا و ارز در کشور می‌شود که این رقم، رقم کوچکی نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، پورمختار ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار