هاشمی: چشمی که به آنسوی مرزها امید دارد باید کور شود

نماینده مردم تهران گفت: برخی مسئولان چشم امید به آن سوی مرزها دوخته‌اند، چشمی که به آن سوی مرزها امید دارد باید کور شود.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه‌ سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛   سید مهدی هاشمی نماینده مردم شمیرانات اسلامشهر درنطق میان دستور با تشکر از حضور حماسی مردم در گردهمایی اربعین در کربلا بیان داشت: مردم با حضور خود در این گردهمایی مشت محکمی به دهان یزیدیان زمانه زدند یزدیانی که به دنبال خط استکبار جهانی از طریق مداخله نظامی در کشور عراق بودند. 

نماینده مردم تهران در ادامه با اشاره به نامه اخیر مقام معظم رهبری به جوانان غربی گفت: این نامه که مورد استقبال جوانان غرب قرار گرفت پیامی از مکتب عاشورا بود. امیدوارم که این حضور جهانی مسلمانان و به ویژه شیعیان در اربعین که نماد جنبش سیاسی و عقیدنی اسلام است نیز مورد توجه جوانان غرب قرار بگیرد.

هاشمی با تبریک روز دانشجو گفت: دولت باید جهاد علمی را در کشور با کیفیت و سرعت ادامه دهد. زیرا که تولید علم در کشور رونق اقتصادی را نیز در پی دارد و دولت و مسئولین باید به حرکت علمی بیشتر بها بدهند.

عضو کمیسیون عمران تصریح کرد: با توجه به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اینطور به نظر می‌رسد که بعضی مسئولین فقط از پشت میز مذاکرات به دنبال حل مشکلات هستند و چشم امید به آن سوی مرزها دوخته‌اند چشمی که امید به آن سوی مرزها دارد باید کور شود.

نماینده مردم تهران در ادامه اظهار داشت: تلاش دولت باید کاهش تورم و کاهش فقر در جامعه باشد قرار نبود که نه سانتریفیوژ‌ها نچرخد و نه چرخ زندگی مردم. بهتر است دولت به جای فرافکنی و تخریب کارهای خوب گذشته به دنبال اصلاح امور جامعه باشد.

هاشمی تصریح کرد: کشور نیازمند مدیریت جهادی آن هم از نوع جهاد ایمانی و متعهد است آیا زمان آن نرسیده است که دولت با اقتدار به دنبال حل مشکلات مردم، مشکلات ازدواج، اقتصاد و اشتغال جوانان باشد؟

او در پایان با اشاره به رکود مسکن و بروز مشکلات اقتصادی و اجتماعی در جامعه بیان داشت: دولت باید خلاء جامع مسکن را هرچه سریعتر برطرف کرده و از بلاتکلیفی خارج سازد و تا زمانی که طرح جدیدی برای مقابله با مشکلات اقتصادی ایجاد نکرده بهتر است همان طرح‌های قبلی را ادامه دهد. 


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار