رئیس حوزه هنری استان کردستان از فعالیت رسمی سینمای ویژه کودک در پردیس سینمایی بهمن سنندج با اکران فیلم انیمیشن شاهزاده روم خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای  باشگاه خبر نگاران جوان از سنندج،امین مرادی با اعلام این خبر افزود: با توجه به ضرورت اختصاص سالنی جهت اکران فیلم های ویژه کودکان ونوجوانان، با موافقت مدیرعامل محترم سازمان توسعه سینمایی سوره حوزه هنری جناب آقای حمزه زاده و حمایت های ارزشمند جناب آقای کاظمی مدیرعامل موسسه بهمن سبز برای اولین بار در سینما های وابسته به حوزه هنری کشور یکی از سالن های پردیس سینمایی بهمن سنندج با شعار « با خیال راحت وآسوده فرزندان خود را به سینما ببرید»  به اکران فیلم های ویژه کودک ونوجوان اختصاص پیدا نمود.

این سالن با اکران فیلم انیمیشن شاهزاده روم که در اختتامیه سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، لوح تقدیر ویژه این دوره از جشنواره را دریافت نمود آغاز به کارکرد و از این پس یکی از سالن های این پردیس در یک سانس بعد از ظهر به اکران فیلم های کودک ونوجوان خواهد پرداخت.

مرادی تصریح کرد: اکثر عوامل انیمیشن سینمایی شاهزاده روم  از دانش آموختگان دانشگاه شاهد می باشند که در مدت 15 ماه و با کارگردانی هادی محمدیان و نویسندگی حامد جعفری با صرف بودجه ای 2 میلیارد تومانی بخش خصوصی به تولید رسیده و به دلیل کیفیت متفاوت آن نسبت به انیمیشن‌های قبلی تولید شده در ایران مورد توجه منتقدان و صاحب نظران سینما قرار گرفته است.

وی اذعان داشت: شاهزاده روم داستان عاشقی و دلدادگی پرنسسی مسیحی و پاکدامن به نام ملیکا را روایت می‌کند که از تبار پدر از نوادگان یشوعا وصی حضرت عیسی و از تبار مادر نواده قیصر روم است. سرنوشت این بانوی پاکدامن به گونه‌ای رقم می‌خورد که وی نهایتاً به بلاد اسلامی عزیمت می‌کند، این پرنسس مسیحی نهایتاً پس از آنکه به همسری امام یازدهم در می‌آید، مادر منجی بشریت می‌گردد.

رئیس حوزه هنری استان کردستان افزود: پردیس سینمایی بهمن سنندج به منظور بهره مندی دانش آموزان عزیز از فیلم های ویژه کودک و نوجوان تسهیلات ویژه ای را با هماهنگی با آموزش و پرورش استان  جهت حضور دانش آموزان در قالب اردوهای فرهنگی در نظر گرفته است تا انشاء ا... این عزیزان بتوانند در کنار هم دانش اموزان خود اوقات خوب و خوشی را با دیدن فیلم های ویژه خود سپری نمایند.

مرادی در پایان گفت: مدارس می توانند جهت رزرو سالن در ایام صبح و بعد از ظهر با شماره تماس 08733230575 تماس حاصل نمایند و از تخفیف 50 درصدی ویژه مدارس بهره مند گردند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.