بيش از 2 ميليارد و 200 ميليون ريال عوايد اجاره و فروش اراضی دولتی شهرستان آمل به خزانه دولت در هشت ماه امسال واریز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ امینی مدیر جهاد کشاورزی آمل عواید حاصل از اجاره و فروش اراضی شهرستان آمل و واریز آن به خزانه دولت در هشت ماهه اول سال 1394 را مبلغ 2 میلیارد و206 میلیون و500 هزار ریال اعلام کرد و گفت : واحد امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آمل در 8ماه اول سال 94 توانست 228 مورد مجوز احداث مسکن ، 14 مورد مجوز مسکونی زراعی و باغی کمیسیون یک ماده یک ، 564 مورد پاسخ استعلام اداره ثبت جهت اجرای قانون تعیین تکلیف ، 11 مورد صدور مجوز تبصره چهار ، 14 مورد صدور مجوز تبصره یک ، 30 مورد شناسایی و گزارش اراضی بایر ، 517 مورد پاسخ استعلام دفاتر اسناد رسمی جهت نقل و انتقال اراضی و مسکونی را در کارنامه 8 ماهه خود به ثبت برساند .

وی تصریح کرد : در هشت ماهه 94 پنج مرحله عملیات اجرایی حکم قلع و قمع اعیانی و عرصه ، 241 مورد نظارت بر عملکرد تبصره یک ، 194 مورد نقشه برداری از اراضی دولتی و 247 مورد گزارش تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغی در قالب فرمت دهگردشی از دیگر فعالیت امور اراضی شهرستان آمل می باشد.

امینی همچنین افزود : 58 فقره پرونده متخلفین ساخت و سازهای غیرمجاز تکمیل و تنظیم و به دادگاه شهرستان تقدیم گردید از این میزان 57 مورد بر له و یک مورد هم بر علیه مدیریت حکم صادر شده است. ایشان تصریح کردند: در این مدت هشت ماهه ؛4 بیش از 35 مورد از اراضی دولتی سند دار و 33 فقره پرونده اراضی دولتی نیز جهت فروش تنظیم و تکمیل و در دست اقدام می باشد.

امینی با بیان اینکه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آمل در بحث صیانت از بستر تولید و چلوگیری از هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز قا طعانه عمل می کند گفت : 63 مورد بر علیه متخلفین تغییر کاربری در دادگاه طرح دعوی شد ، ضمن اینکه در طرح پایش و شناسایی از اراضی بلاکشت ، برای 30 نفر هم اخطار کتبی به مالکین داده شد.

انتهای پیام/ش



برچسب ها: عواید ، اراضی ، خزانه ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.